Onregelmatig lopen boven de 90 km per uur.

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Martin Discovery 1

Onregelmatig lopen boven de 90 km per uur.

Berichtdoor Martin Discovery 1 » 16 Mar 2017, 08:00

Nu het probleem met de verdelerkap en rotor van mijn Disco 1 V8 i is opgelost heb ik toch iets opgemerkt waar ik een vraagteken bij heb.

Als ik boven de 90 km per uur kom in de D en rustig rij merk ik een onregelmatigheid , alsof ik over kleine oneffenheden rij die op de weg zitten die je eerder voelt dan opmerkt aan de toerenteller of aan wat anders.
Na een half uurtje als de motor warm is lijkt het erger te worden.

Ik dacht aan de brandstof , opvoerpomp / brandstof pomp /injectie of iets in die richting echter merk ik niks vreemds aan de auto als ik onder die 90 km blijf dan lijkt alles soepel te werken.
Zit ik in de goede richting ? Misschien heeft iemand hier ervaring mee dus ik dacht ik vraag eerst en dan kan ik evt gericht zoeken want ik ben nog een leek wat betreft sleutelen aan laro' s :) .

Groeten Martin

ppw

Re: Onregelmatig lopen boven de 90 km per uur.

Berichtdoor ppw » 16 Mar 2017, 09:13

Kruisjes? Lagers?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Martin Discovery 1

Berichtdoor Martin Discovery 1 » 16 Mar 2017, 09:40

Wat bedoel je met kruisjes ? en lagers als bijvoorbeeld een big end ? Ik heb een draadje gevonden op internet wat betreft het euvel op de mijne leek, ook kwam daar de katalysatoren voorbij, volgens mij als die niet meer goed zijn zou ik daar continu last van moeten hebben en niet alleen met hogere snelheden? , geen backfire en dergelijke ook stotteren is niet echt het goede woord wat de auto doet meer heel lichtjes en onregelmatig iets inhouden is volgens mij de juiste omschrijving.

conny

Berichtdoor conny » 16 Mar 2017, 11:19