D2 raamschakelaars verplaatsen

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
E36-italia

D2 raamschakelaars verplaatsen

Berichtdoor E36-italia » 03 Mar 2017, 14:26

Heren,

Misschien een gek idee, maar in hoeverre passen de deurpanelen van een L322 Range in een D2?

Waarom?
Ik kan niet echt wennen aan de plaatsing van de raamschakelaars in mijn disco, en die van een range rover zijn wat logischer geplaatst. (om maar niet te spreken over de deur hendels (binnenzijde))
Ze hoeven niet 1 op 1 te passen, ik denk niet dat ik zoveel geluk heb, maar ik ben niet bang voor een beetje hak/zaag/lijm werk :)

De tunnel & achterstoelen van een autobiografie zijn erg gaaf, maar als ik dat wil, kan ik beter een range kopen :P .. plus dan wil ik zelf niet meer rijden, dan zit je liever achterin.
2004 - Discovery TD5 (daily)
1994 - BMW 318iS (circuit speeltje)

sketcher

Re: D2 raamschakelaars verplaatsen

Berichtdoor sketcher » 09 Mar 2017, 15:21

Een heel deurpaneel van een L322 er in hangen is echt heel veel werk. Je moet dan zowel de vorm als waarmee het paneel in de deur zit aanpassen, ook zit het openingsmechanisme op een andere plek, etc.

Je zou wellicht enkel het deel waar de schakelaars op zitten kunnen overzetten of de schakelaars gewoon in je huidige deurpaneel zetten. Dat is op zich niet zo lastig.

Rij nu 6 jaar in mijn Discovery en ben er nu wel (bijna :) ) aangewend. Handig is het idd niet. Zitten wel meer ergonomische hoogstandjes in trouwens. Menig passagier greep al eens meerdere malen in de lucht tot ze de deur open hadden.
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.

Terug naar “Techniek”