Beste Laro enthousiastelingen.
Voor het eerst ben ik in het bezit van een 4x4 off-road voertuig.
Mijn keuze is gevallen op een rechts gestuurde Serie III model 88, diesel uit 1975.
Het chassis is goed hard en verder staat hij er goed bij. Uiteraard heb ik onderdelen hier en daar moeten vervangen, ook uit voorzorg!
Ondanks de handleidingen in .pdf en een Haynes-manual (mag niet ontbreken) loop ik toch tegen wat technische dingetjes aan.
Hiervoor zal ik me op het forum tot jullie wenden...
Daarnaast zag ik dat LRCH ook events organiseert, dat wist ik helemaal niet...
Ik meld me daarvoor gelijk aan, het lijkt me bijzonder leuk om te doen.
Verder woon ik in Arnhem en mogelijk dat we in toekomst met elkaar kennis kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Pascal.
Even voorstellen.
Re: Even voorstellen.
Hallo Pascal,
welkom hier
en veel plezier met je 88.
Als je naar LRCH evenementen komt, komen we elkaar vast tegen (ondergetekende is lid van de marshall commissie)
En als je naar offroad evenementen gaat, zorg voor goede ankerpunten voor en achter.
Als ik je nog een tip mag geven, zorg ook voor een werkplaatshandboek van landrover zelf (en een onderdelen boek). Ons eigen landrover orakel Rob S heeft je in je remdraadje al een pagina daaruit voorgesteld
Met slim zoeken kun je een digitale vinden, er zijn cd's met de werkplaatshandboeken en onderdeel boeken erop en er zijn gedrukte exemplaren te koop.
groetjes, Fenna
welkom hier
Als je naar LRCH evenementen komt, komen we elkaar vast tegen (ondergetekende is lid van de marshall commissie)
En als je naar offroad evenementen gaat, zorg voor goede ankerpunten voor en achter.
Als ik je nog een tip mag geven, zorg ook voor een werkplaatshandboek van landrover zelf (en een onderdelen boek). Ons eigen landrover orakel Rob S heeft je in je remdraadje al een pagina daaruit voorgesteld
groetjes, Fenna

Re: Even voorstellen.
Hallo Fenna
In drie maanden tijd heb ik al plezier gehad voor 10, echt geweldig!
Ik ga me inderdaad aanmelden voor dergelijke events.
Ankerpunten zitten er op, dus dat is al geen probleem.
De werkplaatshandboeken ga ik dan even zoeken
Groeten,
Pascal.
In drie maanden tijd heb ik al plezier gehad voor 10, echt geweldig!
Ik ga me inderdaad aanmelden voor dergelijke events.
Ankerpunten zitten er op, dus dat is al geen probleem.
De werkplaatshandboeken ga ik dan even zoeken
Groeten,
Pascal.
Terug naar “Nieuw op het forum”