V.w.b. de problemen die ik ondervind geldt dat voor zowel het scherm voorin als ook voor de schermen in de hoofdsteunen hetgeen mij op zich niet onlogisch voorkomt. Bij de speler zit geen losse afstandsbediening dus ik bedien alles met het touchscreen voorin de auto. Alle acties die ik uitvoer doe ik met een geladen cassette met 6 originele DVD's
Als ik in het hoofdmenu kies voor DVD dan krijg ik het onderstaande scherm

Zoals linksboven te zien wordt er geen DVD aangegeven: NO DISC. Dit gebeurt bij elke tray die ik aan kies.
Als ik via het touchscreen in het Diagnostics Menu kies voor Self Test krijg ik de foutmelding: B100E25 TV/RSE Video Input Failure

(sorry voor de slechte kwaliteit van de foto maar ik moest hem bij kunstlicht maken)
Om nu een lang verhaal kort te maken: deze foutmelding verschijnt niet altijd en of hij er nu wel of niet is, als ik in het DVD menu een andere DVD kies dan hoor ik in de speler de geluiden van het wisselen van de DVD maar voor de rest wijzigt er niets: NO DISC blijft en er komt geen beeld! Maar op de een of andere wijze is er dus wel verbinding met de DVD-wisselaar.
Hierbij nog een screenshot uit het diagnostics menu waarin volgens mij dingen te lezen zijn die met de DVD wisselaar te maken hebben. Misschien ziet iemand zaken die niet kloppen.

Tot zover het DVD-wisselaar probleem.
Overigens speelt hij CD's (origineel, kopieën, MP's) perfect af! Dus heb ik toch nog een CD-wisselaar
Rob