Is dat die Bowy in de aanbieding had? Daar hangt iid een 3.9 in.
Die pukkel is voor grijs kenteken geweest.
109 stage one 3.9L v8 vragen olie verversen
Re: 109 stage one 3.9L v8 vragen olie verversen
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Is dat die Bowy in de aanbieding had? Daar hangt iid een 3.9 in.
Die pukkel is voor grijs kenteken geweest.
ja klopt, is idd van bowy geweest!
heb nog niet zo goed naar die pukkel op t dak gekeken maar de zijkanten zijn gepopt dus denk dat dit er zo af is, hopelijk niet helemaal volgekit of gepurd
-
Landmarcs
Stage-one schreef:heb nog niet zo goed naar die pukkel op t dak gekeken maar de zijkanten zijn gepopt dus denk dat dit er zo af is, hopelijk niet helemaal volgekit of gepurd
Je kan ook kijken of je niet wel zo makkelijk een dak zonder verhoging kan scoren.
Wellicht is er zelfs wel vraag naar een dak+grijze bult.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Stage-one schreef:heb nog niet zo goed naar die pukkel op t dak gekeken maar de zijkanten zijn gepopt dus denk dat dit er zo af is, hopelijk niet helemaal volgekit of gepurd
Je kan ook kijken of je niet wel zo makkelijk een dak zonder verhoging kan scoren.
Groeten MarcS
ga ik inderdaad ook maar doen, al even op marktplaats gekeken maar nog geen gevonden
-
Landmarcs
Stage-one schreef:Landmarcs schreef:Stage-one schreef:heb nog niet zo goed naar die pukkel op t dak gekeken maar de zijkanten zijn gepopt dus denk dat dit er zo af is, hopelijk niet helemaal volgekit of gepurd
Groeten MarcS
ga ik inderdaad ook maar doen, al even op marktplaats gekeken maar nog geen gevonden
Misschien even gerichter rondvragen? Hier: De Rovertjes, of hier LRPaginamarkt of hier: Laroprik of .... (d'r is vast en zeker meer).
Of vraag eens bij LandRover slopers.
Groeten MarcS
De meeste en snelste handel gaat via Facebook. Sta er steeds versteld van hoe snel spul daar verkocht raakt en hoe snel je voorzien bent als je iets zoekt.
Als je er zelf niet opzit is er vast wel iemand in de buurt die wel kan kijken, zoeken of vragen.....
Als je er zelf niet opzit is er vast wel iemand in de buurt die wel kan kijken, zoeken of vragen.....
Edward van Vugt
Edward schreef:De meeste en snelste handel gaat via Facebook. Sta er steeds versteld van hoe snel spul daar verkocht raakt en hoe snel je voorzien bent als je iets zoekt.
bedankt voor de tips, zal even op facebook kijken, vandaag de aluminium plaat voor de ramen verwijderd het originele plaatwerk ziet er nog goed uit, alleen zit hier en daar een gaatje waar de plaat gepopnagelt zat deze heb ik ook weer gevuld met een popnagel, nu alleen nog nieuwe raampjes scoren!
van de week wel mijn choke kabel gefixt, (bleef hangen) maar na n paar minuten springt het cold start lampje nog steeds aan, iemand een idee waar dit aan kan liggen? zit een schakelaar aan de choke kabel en een thermostaat sensor op geloof ik?
-
GertJanB_Olst
Aan deze chokekabel zit geen schakelaar die het lampje op het dashbord schakelt. Origineel zitten er Strombergs carbs in en jij hebt SU carbs erin die bedient wordt met een andere kabel.
Zie messenger als je meer wilt weten van de auto.
Zie messenger als je meer wilt weten van de auto.
heb de boekwerken er even op nageslagen (bedankt rob)
ik ga bestellen:
Kroon Oil Torsynth 10W40 1L (8 Liter) (motorolie)
Kroon Oil ATF Dexron II-D 1L (10 Liter) (automaatbak)
Kroon Oil Classic Gear EP 90 (7 Liter) (transfer box/fusees/diffs)
feedback is welkom! en kan iemand mij helpen met bedenken wat ik er nog even bij moet bestellen qua onderhouds onderdelen?
olie filter, koperen afdichtring, oliefilter v/d automaatbak?
ga sowieso ook de multiriem vervangen aangezien deze piept en rafelig is
wordt voor mij de 1e keer dat ik dit ga doen en wil niks vergeten
ik ga bestellen:
Kroon Oil Torsynth 10W40 1L (8 Liter) (motorolie)
Kroon Oil ATF Dexron II-D 1L (10 Liter) (automaatbak)
Kroon Oil Classic Gear EP 90 (7 Liter) (transfer box/fusees/diffs)
feedback is welkom! en kan iemand mij helpen met bedenken wat ik er nog even bij moet bestellen qua onderhouds onderdelen?
olie filter, koperen afdichtring, oliefilter v/d automaatbak?
ga sowieso ook de multiriem vervangen aangezien deze piept en rafelig is
wordt voor mij de 1e keer dat ik dit ga doen en wil niks vergeten