Defender 90 TD5

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
RikTD5

Re: Defender 90 TD5

Berichtdoor RikTD5 » 09 Jan 2017, 18:30

Landmarcs schreef:
RikTD5 schreef:
Waterrover schreef:Je zou ook nog kunnen kiezen voor Gosliga in Leeuwarden, goede ervaringen mee en ouderwets goed.

Goeie tip! Daar kwam de meneer van Elephant Off Road ook mee... Net even gebeld en voor een volledige behandeling rekenen zij aanzienlijk minder dan hun con-collega (voor dezelfde behandeling naar het schijnt). Denk dat ik daar maar naartoe moet dan!

Aan wat voor soort bedragen moet je denken (om te voorkomen dat beiden de komende dagen een heleboel informatieve telefoontjes moeten verwerken).

Groeten MarcS

Ik kan uiteraard niet oordelen over de precieze behandeling van beider bedrijven en de kwaliteit daarvan, maar als ik de methodes op de websites lees lijkt het wel erg op elkaar. Er zijn héél veel goede ervaringen te lezen over Van Aalst en zij leveren volgens de verhalen wel echt topkwaliteit, maar ik vind het verschil met Gosliga aanzienlijk:
- Van Aalst rekent €1.300,- (incl. BTW) voor de gehele behandeling. De auto is dan 5 werkdagen weg ze zijn de komende 2 maanden al volgeboekt.
- Gosliga rekent €850,- (incl. BTW) voor de gehele behandeling. De auto is dan 4 werkdagen weg en ze zitten maar 1 week vooruit volgeboekt.

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 09 Jan 2017, 18:37

Landmarcs schreef:
RikTD5 schreef:
Waterrover schreef:Je zou ook nog kunnen kiezen voor Gosliga in Leeuwarden, goede ervaringen mee en ouderwets goed.

Goeie tip! Daar kwam de meneer van Elephant Off Road ook mee... Net even gebeld en voor een volledige behandeling rekenen zij aanzienlijk minder dan hun con-collega (voor dezelfde behandeling naar het schijnt). Denk dat ik daar maar naartoe moet dan!

Aan wat voor soort bedragen moet je denken (om te voorkomen dat beiden de komende dagen een heleboel informatieve telefoontjes moeten verwerken).

Groeten MarcS

Hallo Marc,

Ongeveer 7 jaar geleden kostte de behandeling van mijn Disco 2 bij Gosliga zo'n 900 euro. Dit was toen een actie via mijn dealer. Elk jaar daarna ben ik langsgegaan voor een inspectie, het bijwerken was kosteloos. Afgelopen jaar is de behandeling deels herhaald voor 200 euro. Ik ben nog steeds zeer tevreden over de hoge kwaliteit. De voorloper van Van Aalst, J. van Egmond die heeft destijds, en ik spreek over veel jaren geleden mijn toenmalige Opel Manta GT/E in de tuff-kote tectyl gezet. Nooit meer enige roest gezien. Vlak voor mijn vakantie in 2016 is mijn D2 officieel getaxeerd als leidraad voor de verzekering in geval van verlies. De taxateur kende mijn auto dankzij de tuff-kote behandeling bij Gosliga, een hogere vervangingswaarde toe. Ook deze liefde roest niet (meer)! ;)

Chris

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 09 Jan 2017, 20:01

Ik hou niet van met modder gooien (pun intended), dus ik ga geen namen noemen - maar ik heb zowel goede én slechte ervaringen met éénzelfde bedrijf... Het is denk ik (net als met schilderen) voor een groot deel de voorbereiding die de (eind)kwaliteit van het werk bepaald. Als er slecht schoongemaakt wordt en de beschermlaag gaat over de modder heen, dan werkt het niet echt...
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

tim

Berichtdoor tim » 09 Jan 2017, 22:10

Is een zogenaamde tuff cote behandeling hetzelfde als Dinitrol ? , immers voor zover ik weet is dat wat van Aalst doet.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Terug naar “Nieuw op het forum”