Maar wat is dan de overweging voor ook een LRCH om naast dit gebeuren alhier een soort van 2de uitvoering op te tuigen als de facebook optie?
Nogmaals, dat hele facebook ken ik feitelijk niet.
Wat is de toegevoegde waarde, anders dan dat het slechts kan?
Wat heb ik aan 2 bakkers op de hoek die dezelfde handel voor dezelfde prijs verkopen?
- en nee, ik kom altijd wanneer het lekker rustig is..-
uitschrijven
Re: uitschrijven
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Landmarcs
tim schreef:Maar wat is dan de overweging voor ook een LRCH om naast dit gebeuren alhier een soort van 2de uitvoering op te tuigen als de facebook optie?
Nogmaals, dat hele facebook ken ik feitelijk niet.
Wat is de toegevoegde waarde, anders dan dat het slechts kan?
Wat heb ik aan 2 bakkers op de hoek die dezelfde handel voor dezelfde prijs verkopen?
- en nee, ik kom altijd wanneer het lekker rustig is..-
Je hebt niks aan die 2 bakkers .... je loopt zelfs het risico dat je eerst 2 bakkers hebt en daarna ineens niet één omdat ze beide te weinig klanten hebben om te overleven. (Met zoek en vervang ken je dit ook goed toepasselijk maken op het LRCH-forum, de twee prikpagina's en Feestboek ... alleen heb je dan minstens 4 bakkers, op elke hoek één.)
Groeten MarcS
Wellicht waar, maar niet aanwezig zijn op een zeer populair medium is ook een beetje vreemd. Overigens gebeurt er op de Fb pagina nog minder dan hier.........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:Overigens gebeurt er op de Fb pagina nog minder dan hier.........
Da's waarschijnlijk omdat ik niks doe op feestboek (want soms heb ik de indruk hier alleen alles vol te schrijven).
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Edward schreef:Overigens gebeurt er op de Fb pagina nog minder dan hier.........
Da's waarschijnlijk omdat ik niks doe op feestboek (want soms heb ik de indruk hier alleen alles vol te schrijven).
Groeten MarcS
Ik zal vast niet de enige zijn die het heeft: via mail, telefoon en Fb krijg ik vaak vragen direct. Vooral over het grijs kenteken gedoe. Hoewel sommigen hier stug vol houden dat er niks aan de hand is heb ik m'n handenvol aan die flauwekul.
Edward van Vugt