De kroon isnog met vakantie dus moet nog echt wachten. Geen probleem wacht ik ben wel benieuwd naar zijn reactie.
Mijn 110 is van 2008 dus hopelijk kan hij hem wel weer voor n schappelijkere prijs netjes krijgen.
Wat voor led bedoel je? Misschien ook wel wat voor de voorkant. Daar zit nu geel in en dat waardeloos in de geel verlichtte tunnels van Noorwegen
Schade herstel defender 110
-
Landmarcs
Re: Schade herstel defender 110
twdi schreef:Wat voor led bedoel je? Misschien ook wel wat voor de voorkant. Daar zit nu geel in en dat waardeloos in de geel verlichtte tunnels van Noorwegen
Ik heb Wipac (kijk bijv even op Paddocks website), VeeTee heeft RDX om de twee meest gebruikelijke te noemen. Beide zijn een tikje "bling" maar geven duidelijk helderder licht als de gewone gloeiende spijkers. En beide leveren "bolletjes" die eruitzien als origineel (of als je het mooier vindt ook "blanke"), en er bestaan ook de grotere achteruitrij en mistlichten (voor mij weer net iets minder interessant, die branden toch maar zelden).
Ik heb rondom alleen de gewone "bolletjes" door LED vervangen, de witte stadslichten zijn mijns inziens nog het minst geslaagd vanwege het echt witte licht
Anyway, nu je toch een nieuw knipper-bolletje nodig hebt is de investering in een paar LED-bolletjes (+ voor de knipperlichten een aangepast relais) overzichtelijk.
Groeten MarcS
-
Landmarcs
twdi schreef:De kroon isnog met vakantie dus moet nog echt wachten. Geen probleem wacht ik ben wel benieuwd naar zijn reactie.
Mijn 110 is van 2008 dus hopelijk kan hij hem wel weer voor n schappelijkere prijs netjes krijgen.
"twdi"
Hoe staat het nu met het schade-gedoe ? De vakantie is denkelijk wel voorbij.
- (Als "De Kroon" veel langer op vakantie kan is is waarschijnlijk ook veel te duur.)
Mijn op het eerste gezicht lelijke wing-deukje (zie hiervoor)was ineens gereduceerd tot een klein rest-deukje op de hoek nadat ik met een "glas-zuignap" het blik naar buiten had getrokken. Als je goed naar de ongedeukte kant kijkt dan is die ook niet recht of vlak.
Groeten MarcS
-
Landmarcs
'k Zag overigens op de DLRS SortOut een andere 110 met een gelijksoortig ongemakje (maar dan links), het zijscherm was nog dramatischer geharmonicaad (hoe schrijf je dat goed?).
Ook hier geen Bumperettes en ook hier wel van die BBQ-rekjes voor de achterlichtjes, rekjes die weinig beschermen en uiteindelijk de schade alleen maar erger maken.
De mijns inziens "goede" Bumperettes gaan een stukje om de hoek, en dat dan in twee richtingen: Zowel zichtbaar om de hoek, maar ook onzichtbaar om de hoek - om de onderrand van de zijscherm, zodat die onderrand niet zo makkelijk blijft "hangen" aan een of ander obstakel.
Groeten MarcS
Ook hier geen Bumperettes en ook hier wel van die BBQ-rekjes voor de achterlichtjes, rekjes die weinig beschermen en uiteindelijk de schade alleen maar erger maken.
De mijns inziens "goede" Bumperettes gaan een stukje om de hoek, en dat dan in twee richtingen: Zowel zichtbaar om de hoek, maar ook onzichtbaar om de hoek - om de onderrand van de zijscherm, zodat die onderrand niet zo makkelijk blijft "hangen" aan een of ander obstakel.
Groeten MarcS
De auto is bij het schade bedrijf en wordt nu gemaakt.
Wil dat het onzichtbaar gebeurd om de dagwaarde van de auto niet te beïnvloeden.
Wil dat het onzichtbaar gebeurd om de dagwaarde van de auto niet te beïnvloeden.
Op wat voor een koste plaatje is het uiteindelijk gekomen?
Groet Ron
Dagwaarde blijft koffiedik kijken zeker met alle milieushit dat er aankomt, misschien moeten we er allemaal wel een plantenbak van maken tzt.
Groet Ron
Dagwaarde blijft koffiedik kijken zeker met alle milieushit dat er aankomt, misschien moeten we er allemaal wel een plantenbak van maken tzt.
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Ron63 schreef:Dagwaarde blijft koffiedik kijken ......
Dagwaarde is sowieso een kwestie van ... dagprijzen en andere subjectieve oordelen.
De dagwaarde van de "rambo" met de nodige littekens en andere gebruikssporen is soms een stuk groter als die van het moederskindje dat nog geheel geïnitieerd moet worden in de grote-mensen-wereld.
Vreemd genoeg geldt dit niet of zelfs omgekeerd voor de female rambo's/bimbo's.
Misschien vallen auto's wel in het "female" waarde-kader. Dan krijgt inrijden ineens een andere betekenis (of heb ik nu teveel plezier van mijn dirty mind).
Groeten MarcS