Peu schreef:sorry,.. Kan er idd een landje naast zitten:-)marcenvon schreef:Peu schreef:Was weer zo'n vervelende køt marokaan (mag ik dit zeggen, ja dat mag ik zeggen)
Dat je met zo'n snelheid nog tijd had om naar zijn nationaliteit te vragen.![]()
![]()
![]()
Marc
De 30 jaar dat ik alle dagen langs de weg zit leert mij dat dit soort rijgedrag inherent is aan deze lieden
Wat dacht je van de vrachtwagenchauffeurs die ondanks inhaalverboden in de spits, toch met een minimaal snelheidsverschil gaan inhalen? Het is opvallend dat chauffeurs die geen gele nummerplaten hebben, doen waar ze zelf zin in hebben. Gevolg iedereen in de ankers, en proberen een aanrijding te voorkomen. Wat nu wel duidelijk is, is dat een snelheidsverschil van 50 km of meer, een potentieel gevaar inhoudt wat niet iedereen als zodanig erkent. Je kan natuurlijk denken, het boeit mij allemaal niet, echter als je alles in ogenschouw neemt: het voorttuffen met 80 km/h, het feestboeken van andere weggebruikers, het opmaken achter het stuur etc. en wel met hoge snelheid...dan zou ik het gevaar niet opzoeken, en gebruik maken van de N-wegen. Het is een utopie te denken dat iedereen keurig rekening zal houden met langzame voertuigen op de snelweg. Af en toe gaat het dan ook goed fout.