.paul k schreef:Soms zijn boeken makkelijker.
Met je vette vingers op je laptop klooien is ook niet altijd handig.
uitprinten kan natuurlijk ook.....
Zonde van dat boek... printjes gaan na gebruik bij het oud papier
.paul k schreef:Soms zijn boeken makkelijker.
Met je vette vingers op je laptop klooien is ook niet altijd handig.
uitprinten kan natuurlijk ook.....
piet_g schreef:welkom.
ah weer een echte 24V laro op de weg. Mocht je vragen hebben kun je ze altijd stellen natuurlijk.
Erik Peters schreef:Het is niet zo dat iedere 3 weken doorsmeren noodzakelijk is, tenzij je natuurlijk 5000 km in 3 weken aflegt.Paul van B schreef:..... en pak binnenkort de vetspuit. Dat is 3 weken geleden al gedaan, maar ik kan mij voorstellen dat na 2 jaar stilstand dat nog wel een paar keer mag gebeuren.![]()
Want dat is, dacht ik, de interval tussen de beurten bij een Series III. Die interval (van 5000 km) hou ik nog steeds aan bij het doorsmeren, ook bij mijn Td5 die iedere 20.000 km of ieder jaar een beurt nodig heeft. Zo heeft mijn 300 Tdi na 200.000 km nog steeds 2 originele kruisjes in de aandrijfassen zitten. (Het kruisje bij het achterdifferentieel is na 30.000 km vervangen en het kruisje bij de voorste uitgaande as van de tussenbak bij ±190.000 km een paar jaar geleden).
Groet,
Erik.
Paul van B schreef:
En ik maar denken dat dit de choke is. Dat zwarte holster links. Met een paar tikken naar rechts loopt de motor in ieder geval bij het starten iets sneller. Na 2 minuten rijden weer uit gezet en maak ik dan even later een stop en is de motor warm dan is die (uh) choke niet nodig. Weet ik veel, 1 of andere soldaat heeft het instructieboekje kwijt gemaakt. Sinds lichting 87-2 ben ik het allemaal weer een beetje vergeten en nogal vers te noemen.
Terug naar “Nieuw op het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten