90, 3,9V8 EFI, ZF4HP22; autobox signaal naar ECU

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Andre90

Re: 90, 3,9V8 EFI, ZF4HP22; autobox signaal naar ECU

Berichtdoor Andre90 » 29 Mar 2016, 15:43

Roger B. schreef:Tja.... een berg onderdelen bij elkaarrapen die (wellicht) niet bij elkaar horen maar wel bij elkaar moeten...

Is de bak uit dezelfde auto afkomstig als de motor? Dan zul je moeten achterhalen (zoals Edward zegt) welk bouwjaar (3.9 EFI zal MY 95 tot en met 98 zijn, geen idee of er in die tijd veel gewijzigd is kwa schemas) en dan gewoon in het schema zien hoe e.e.a. bedraad is... lijkt me nou niet het meest onmogelijke...

Bij een onderzoek naar herkomst van je samengesteld voertuig aantonen waar het spul vandaan komt is een grotere uitdaging lijkt me

Ten eerste, bijzonder constructief en onbevooroordeeld positieve reactie, waarvoor dank.

Schema's en electra; blijkbaar voor jou gesneden koek, voor mij arabisch. Ieder zijn kwaliteiten niet waar?

Andre90

Berichtdoor Andre90 » 29 Mar 2016, 15:46

Edward schreef:Maar je weet dat het Disco materiaal is, bij het motornummer zal toch wel een bouwjaar (bouwjaren) horen? Dan weet je dus welk schema van een Disco je moet hebben en moet het uit te puzzelen zijn.

Zal wel een kutklus worden maar moet toch te doen zijn. ;)

Heb inmiddels aardig wat schema's om te verifieren. RR classic en Disco 1.

Veel verschillende kleurtjes en variatie wat ik eruit op maak.

Poort 34 moet het signaal van de bak op binnenkomen op de ecu en geschakeld via massa van de selector, zover ben ik al wel.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 29 Mar 2016, 15:55

Andre90 schreef:
Roger B. schreef:Tja.... een berg onderdelen bij elkaarrapen die (wellicht) niet bij elkaar horen maar wel bij elkaar moeten...

Is de bak uit dezelfde auto afkomstig als de motor? Dan zul je moeten achterhalen (zoals Edward zegt) welk bouwjaar (3.9 EFI zal MY 95 tot en met 98 zijn, geen idee of er in die tijd veel gewijzigd is kwa schemas) en dan gewoon in het schema zien hoe e.e.a. bedraad is... lijkt me nou niet het meest onmogelijke...

Bij een onderzoek naar herkomst van je samengesteld voertuig aantonen waar het spul vandaan komt is een grotere uitdaging lijkt me

Ten eerste, bijzonder constructief en onbevooroordeeld positieve reactie, waarvoor dank.

Schema's en electra; blijkbaar voor jou gesneden koek, voor mij arabisch. Ieder zijn kwaliteiten niet waar?

ZOEK HET DAN LEKKER ZELF UIT :evil:
gone

Terug naar “Techniek”