Bikkel weekend met caravans met cv en sateliet tv?

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
JanTD5

Re: Bikkel weekend met caravans met cv en sateliet tv?

Berichtdoor JanTD5 » 19 Jan 2016, 10:47

Misschien wel meer als je zou verwachten.

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 19 Jan 2016, 12:52

Misschien komt omroep Max opnames maken voor "we zijn er bijna" :lol:
110-Td5 X-tech 2006

Vreeswijk

Berichtdoor Vreeswijk » 29 Jan 2016, 20:07

Na het lezen van deze berichten zullen er veel twijfel hebben.
Wel of niet met de sleurhut.
Land Rover Discovery 3 V8

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 31 Jan 2016, 10:26

Vreeswijk schreef:Na het lezen van deze berichten zullen er veel twijfel hebben.
Wel of niet met de sleurhut.

Een bikkelweekend met de caravan, tja waarom niet? Er zullen zich wellicht leden melden voor wie echt "afzien" om diverse redenen een probleem kan zijn, maar die er wel graag bij willen horen. Ik vind dat eenieder dat voor zichzelf zou moeten uitmaken, zonder meteen een stigma te krijgen omdat je je niet prettig voelt bij -15 in een pubtentje, maar dat dat wel van je verwacht wordt. Want anders hoor je er niet bij, toch? Mij zal je er niet zien, geef mij maar de zon. Je zou je ook kunnen afvragen wat het verschil is tussen een verwarmde caravan, en een Defender waar je in slaapt, met loeiende standkachel? Het is jammer dat je dan volgens sommigen geen recht zou hebben op een `bikkelmuts` o.i.d. Het gezellig samenzijn met activiteiten zou toch voorop moeten staan lijkt mij, wat voor naam het evenement ook draagt.

Chris

robb

Berichtdoor robb » 31 Jan 2016, 15:24

Chris....wat je schrijft is helemaal waar. Niet iedere landroverrijder kan in een pubtentje slapen door lichamelijke oorzaken.....beetje jammer dat diegenen dus door anderen al afgeserveerd worden terwijl ze wel dat machtig lekkere virus bij zich dragen. Mensen worden zo al veroordeelt voordat ze zich inschrijven.......daarnaast kunnen of willen deze mensen niet meedoen aan het luxe weekend maar willen ze wel graag met hun landrover bezig zijn of gezellig vertoeven onder een groep liefhebbers.......... ;)
Robb

\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"

blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....

LaRo 88 AE

Berichtdoor LaRo 88 AE » 31 Jan 2016, 16:52

Ach ja het zal altijd gezellig en leuk blijven en ook de mensen met een caravan hebben recht op een smikkelweekend toch.......haha

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 31 Jan 2016, 21:01

Tja hoe zal ik het brengen zonder iemand te kort te doen. Het niet gunnen is niet aan de orde denk ik. De commisies organiseren evenementen voor elk wat wils. Off-road ritten voor de terrein rijders, all-road ritten voor de niet zo terreinrijders, de trophy voor diegene die off-road zwart nog niet zwaar genoeg is. Het comfoor weekend voor luxe hotel niet kampeer liefhebbers, het paas-weekend voor de in de kou mét caravan campeerders, enz enz enz enz Dan lijkt mij dat het bikkelweekend voor de bikkel kampeerders is.
Maar ben het met je eens dat in de landrover slapen met loeiende standkachel het zelfde is als in een caravan met loeiende kachel :lol: :lol: :lol:
En ja gezellig wordt het zeker weer, daar zorgen we met zij allen toch wel voor? ;)

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Terug naar “Evenementen”