een vaag programmaatje
Virus? Malware? Je kan het blokkeren dat je kinderen niets meer zomaar kunnen installeren. :whistle:
een vaag programmaatje
Je kan het blokkeren dat je kinderen niets meer zomaar kunnen installeren. :whistle:
Michiel Tom schrijft:
een vaag programmaatje
Virus? Malware? Je kan het blokkeren dat je kinderen niets meer zomaar kunnen installeren. :whistle:
Bedankt allemaal, het is al opgelost. Een van de dienstdoende pubers had er een vaag programmaatje op gezet en heeft aan de instellingen zitten kl#ten.... (gelukkig was het zijn eigen laptop).

Michiel Tom schrijft:
Bedankt allemaal, het is al opgelost. Een van de dienstdoende pubers had er een vaag programmaatje op gezet en heeft aan de instellingen zitten kl#ten.... (gelukkig was het zijn eigen laptop).
Ik zeg niks mis met corrigerende mishandeling ;) *geintjuh*
Hmm dus de baas gaat in de baas zijn tijd op het LaRo forum zoeken naar oplossing voor een probleem van een puber die op zijn eigen laptop alleen nog maar kan chatten en niet werken.
Wacht even..dat beeld moet ik even verwerken :blink:
DengKao schrijft:
Michiel Tom schrijft:
Ik zeg niks mis met corrigerende mishandeling ;) *geintjuh*
Hmm dus de baas gaat in de baas zijn tijd op het LaRo forum zoeken naar oplossing voor een probleem van een puber die op zijn eigen laptop alleen nog maar kan chatten en niet werken.
Wacht even..dat beeld moet ik even verwerken :blink:
Gelukkig ben ik mijn eigen baas en hoef ik mij nooit meer te ergeren aan chefs die controleren wat ik wanneer doe.... :whistle:

Waahhaaahhaaahhaaa!!!! Ik moet de eerste ouder nog ontmoeten die slimmer is met een computer dan z'n kinderen!!! :blink: :blink: :blink:
Staropramen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten