Laat jij je man zomaar alleen thuis :huh:
Nee, hij dwong me om naar een vriendin te gaan! :laugh:
aan de stamtafel
-
Frank Sanders
Re:aan de stamtafel
Manja schrijft:
Ach ik begrijp Jeroen wel. :dry:..Ik heb Nicole deze week naar Frankrijk gestuurd :laugh:
Nee, hij dwong me om naar een vriendin te gaan! :laugh:
Ach ik begrijp Jeroen wel. :dry:..Ik heb Nicole deze week naar Frankrijk gestuurd :laugh:
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl
Kijk, dat doet die krent van mij dan weer niet.................. :laugh:
Groet,
Manja
Manja
- Thomas Td5
Michiel Tom schrijft:
Ik werk voorlopig ook nog wel even. :whistle: Of je er nou beter van wordt... ;) :P
Met een bakje koffie er bij vraag ik mij zo af: wie gaan er nog meer werken vandaag?
Ik werk voorlopig ook nog wel even. :whistle: Of je er nou beter van wordt... ;) :P
-
Frank Sanders
Michiel Tom schrijft:
Vandaag mijn vaste part-time dag gehad B) Maar morgen mag deze jongen ook weer aan de bak :dry:
Met een bakje koffie er bij vraag ik mij zo af: wie gaan er nog meer werken vandaag?
Vandaag mijn vaste part-time dag gehad B) Maar morgen mag deze jongen ook weer aan de bak :dry:
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl
Pfff Zeer vervelend als je op je werk de hele dag mensen zet langs lopen met de lekkerste ijsjes :blush: en jijzelf staat hard werkend in een viskeuken met 30 graden :blink:
En dan willen ze je ook nog wat vragen met een ijsje in hun mond op de momenten dat ze toch echt zien dat ik DRUK bezig ben !!Gelukkig sta ik dan nog wel de rest van de dag lekker met mijn voetjes in het water.. :P
@ frank , kom je nog een keer voor een verfrissende dag vooraan bij de show zitten ;) hahaha
Nu een lekker Cola'tje en het allerbelangrijkste.. ik heb nu even 2 daagjes weekend :woohoo:
om daarna weer 8 dagen achter elkaar hard aan het werk te gaan
En dan willen ze je ook nog wat vragen met een ijsje in hun mond op de momenten dat ze toch echt zien dat ik DRUK bezig ben !!Gelukkig sta ik dan nog wel de rest van de dag lekker met mijn voetjes in het water.. :P
@ frank , kom je nog een keer voor een verfrissende dag vooraan bij de show zitten ;) hahaha
Nu een lekker Cola'tje en het allerbelangrijkste.. ik heb nu even 2 daagjes weekend :woohoo:
om daarna weer 8 dagen achter elkaar hard aan het werk te gaan
Gr. Debbie
Ik was het die die ene hangtafel had geleend. Hij staat er weer.
Heel handig voor bij het kamperen. En ja, de BBQ ging als een dolle :laugh:
Locatie: Blaarmeersen, Gent. Een dag en een héél lange avond op stap met onze medewerkers.
:woohoo:
Nu nog aan het bijkomen...
Locatie: Blaarmeersen, Gent. Een dag en een héél lange avond op stap met onze medewerkers.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Dan maar zo?
Dus niet. Fotootje plaatsen lukt niet.
Dus niet. Fotootje plaatsen lukt niet.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
debje schrijft:
Kunnen we er niet een LRNN_uitje van maken? Gezellie met z'n allen bij Debbie op bezek :cheer:
Kunnen we er niet een LRNN_uitje van maken? Gezellie met z'n allen bij Debbie op bezek :cheer:
Groet,
Manja
Manja
ErwinD90 schrijft:
Wil je dat voortaan wel even in het reserveringenboek schrijven? Ik met dat warme weer alles overhoop gehaald om dat rotding te zoeken!! ;)
Ik was het die die ene hangtafel had geleend. Hij staat er weer.
Wil je dat voortaan wel even in het reserveringenboek schrijven? Ik met dat warme weer alles overhoop gehaald om dat rotding te zoeken!! ;)
Groet,
Manja
Manja