Berichtdoor debje » 15 Jul 2010, 21:14
Wat een dag vandaag :blink:
Zoals jullie misschien gelezen hebben, is Johnny vandaag op pad gegaan om en Range Rover uit The UK te gaan halen. Na wat problemen met de 130, was deze precies optijd klaar voor vertrek.
Even 2 uurtjes slapen en toen mocht hij alweer op pad. Kreeg ik deze morgen ineens een smsje met de tekst ' En toen stond ik bij de douane en had ik jouw paspoort:S'. En 10 minuten later een sms met 'Heb jij de mijne niet ??' :ohmy: :huh: :blink: Ik was gewoon op mijn werk dus begon eerst na te denken en een beetje in de stress te raken :S ik snapte niet hoe we onze paspoorten hadden kunnen verwisselen, we hadden daar toch zo goed op gelet :dry: ?
Mijn collega's zagen aan mijn gezicht dat het niet zo goed met me ging, dus dan maar even naar Johnny bellen, want ik snapte er helemaal niets meer van. En had in mijn hoofd al een heel plan hoe ik zijn paspoort zo snel mogenlijk bij hem zou krijgen. Toen ik Johnny belde zei hij meteen.. 'Jah ik zit hier in een hokje en ze laten me er niet meer uit, tot ik mijn paspoort heb, heb jij mijn paspoort??' :ohmy: Ik was er stil van en wist niets te zeggen :unsure: Toen hij ineens zei 'je trapt ook overal in :P ' Op dat moment kreeg ik tranen in mijn ogen van blijdschap en opluchting van de stress :blush: en kan er nu ook wel erg om lachen, maar op dat moment even niet :angry:
Wat een SUPER GOEIE GRAP!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: Ik ging er helemaal voor!! :whistle:
Nu een Koud glas IceThea :lol:
Gr. Debbie