Zeg Marco, nu we het er toch over hebben, waar had jij nou laatst rubberen matten gescoord die precies in de Disco passen?
In de huiswinkel van de zuinigert: Action :laugh:
Zeg Marco, nu we het er toch over hebben, waar had jij nou laatst rubberen matten gescoord die precies in de Disco passen?
Gefeliciteerd vanuit het Leidse, op naar de 50 dan maar :lol:
Groet Ron
hehe..laatste uurtjes gemaakt vanochtend..nu 6 (7?) weken vakantieieieieieieieieieieieeieie
Marco: Van Harte
Heeeeey Marco!!
Uit ervaring weet ik dat 40 geen pijn doet, maar 41.........Breek me de bek niet open :laugh: :laugh:
Van harte, een late lunch met appeltaart gaat er ook goed in hoor! Btw, ik ben in Emmen gestopt met werken, dus zwaaien zal 'm niet meer worden.
Manja schrijft:
Ik mag volgend jaar in Meppel aan het werk bij de afdeling Handel. Afgelopen jaar ook al in Assen bij Handel gewerkt. Daar wilden ze me graag houden, maar helaas was er iemand ergens in Assen boventallig en die man kan/wil alleen in Assen werken.
Maar gelukkig was er Meppel een vacature, wel voor maar 0,3 fte, maar goed.
Ik begreep dat Saskia niet bij jullie terug kan komen? Vindt ze wel jammer.
mooi dat je aan het werk kunt blijven..
Komt Saskia niet terug???? Ik dacht dat ze gewoon zwangerschaps/ouderschaps verlof had... dat is wel erg jammer.. :( :( :( :(
Schils schrijft:
Manja schrijft:
Ik mag volgend jaar in Meppel aan het werk bij de afdeling Handel. Afgelopen jaar ook al in Assen bij Handel gewerkt. Daar wilden ze me graag houden, maar helaas was er iemand ergens in Assen boventallig en die man kan/wil alleen in Assen werken.
Maar gelukkig was er Meppel een vacature, wel voor maar 0,3 fte, maar goed.
Ik begreep dat Saskia niet bij jullie terug kan komen? Vindt ze wel jammer.
mooi dat je aan het werk kunt blijven..
Komt Saskia niet terug???? Ik dacht dat ze gewoon zwangerschaps/ouderschaps verlof had... dat is wel erg jammer.. :( :( :( :(
Wat ik begreep, was dat er wegens een tekort aan lln, een (manlijke?) collega de lessen overneemt. Een al wat oudere persoon, die bijna aan pensioen toe is? Ik weer wel, dat wanneer je Saskia belt met de mededeling dat ze weer mag komen, ze alles laat vallen en naar jullie komt :laugh: Ze vond het geweldig!
Koffie met appelgebak voor iedereen die er trek in heeft.
Ik trakteer vandaag!!!!!!!!!!!!
Je wordt tenslotte maar één keer 40 toch??
Marco 109 schrijft:
Koffie met appelgebak voor iedereen die er trek in heeft.
Ik trakteer vandaag!!!!!!!!!!!!
Je wordt tenslotte maar één keer 40 toch??
Van harte gefeliciteerd Marco!! En dat je maar een grote jongen mag worden :cheer:
En is er nog wat gebak over dan neem ik lekker ook een punt....Heb vandaag nog niet veel gegeten dus ik lus er wel een..... :blush:
Highlander schrijft:
Nou ik lust wel een biertje,heb vandaag weer en paar kratten bier verdient door van verzekering over te stappen voor de DII.
Scheelde mooi effe 450 euri op jaar basis. :)
Da's meer dan mijn jaarpremie... :P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten