aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Ray vd Velden

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Ray vd Velden » 12 Jul 2010, 16:56

Ray 99 Disco schrijft:
Frank Sanders schrijft:
Zo dat is al weer de 3e keer dit jaar dat de overige weggebruikers het meteen snappen waarom je in dit land rond rijdt in een Land Rover :laugh:

Hier de A12 met omgewaaide bomen:
http://www.youtube.com/watch?v=jL5DiSXc2nU&feature=player_embedded

En eenmaal aangekomen in Woerden was er een gehele weg opstopping omdat wagens niet door konden rijden i.v.m. de hoge waterstand......Stukje berm en plons door het water heen :P En de rest, waaronder een paar nep 4X4 maar jaloers toekijken :lol:

I LOVE IT :woohoo:

Nou doe mij maar een droog wijntje (met dit weer) :blink:

uh wel een beetje jammer dat je het stukje:
"Stukje berm en plons door het water heen :P En de rest, waaronder een paar nep 4X4 maar jaloers toekijken"

nou net niet op de film hebt gezet...

Woerden ja, daar loopt elke straat bij een beetje regen onder toch.
Heb er al wat verjaardagen gehad in Augustus dan met behoorlijk wat water op de weg.
Vooral dat viadukt, lijkt dan veel op een overdekt zwembad.

Had toen nog geen Disco.
:)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 12 Jul 2010, 20:09

Zo nou onze Disco heeft vandaag weer de gehele dag bij de dealer gestaan voor het oplossen van een storing.. :( ....Einde van de dag hadden ze deze echter nog niet gevonden zodat ik binnenkort weer terug kan...... :S

En de dag begon al niet lekker omdat mijn vrouw met de meegekregen leen wagen een klapband heeft gekregen op de linkerbaan van de A12 :huh: Gelukkig heb ik een vrouw die heel wat mans is zodat ze de wagen weer veilig aan de rechterkant in de berm heeft gekregen :) Maar je staat dan toch wel even op je benen te trillen (mijn vrouw dan :dry:)

Maar in ieder geval doe mij maar het goedkoopste dat er te krijgen is hier wat ik ben bang dat mijn vakantiegeld dit jaar regelrecht doorgeboekt gaat worden richtin Land Rover dealer :S :angry:
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Schils

Berichtdoor Schils » 12 Jul 2010, 20:26

Frank Sanders schrijft:
Zo nou onze Disco heeft vandaag weer de gehele dag bij de dealer gestaan voor het oplossen van een storing.. :( ....Einde van de dag hadden ze deze echter nog niet gevonden zodat ik binnenkort weer terug kan...... :S

En de dag begon al niet lekker omdat mijn vrouw met de meegekregen leen wagen een klapband heeft gekregen op de linkerbaan van de A12 :huh: Gelukkig heb ik een vrouw die heel wat mans is zodat ze de wagen weer veilig aan de rechterkant in de berm heeft gekregen :) Maar je staat dan toch wel even op je benen te trillen (mijn vrouw dan :dry:)

Maar in ieder geval doe mij maar het goedkoopste dat er te krijgen is hier wat ik ben bang dat mijn vakantiegeld dit jaar regelrecht doorgeboekt gaat worden richtin Land Rover dealer :S :angry:

wow..dat is idd schrikken (wat voor leenauto was het?)..moeten we al op zoek naar een goedkopere vakantieplek/of iets dichter bij? :huh:
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 12 Jul 2010, 20:39

Frank Sanders schrijft:

Zo, lekker verhaal weer....

Maar wat betreft dat goedkoopste drinken...bestel maar even iets lekkers Frank, ik trakteer!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 12 Jul 2010, 20:50

Schils schrijft:
wow..dat is idd schrikken (wat voor leenauto was het?)..

Het was een Mitsubishi bus maar deze werd na de klapband netjes vervangen door een Freelander (zwaait er weer niemand naar me :()

Schils schrijft:
moeten we al op zoek naar een goedkopere vakantieplek/of iets dichter bij?

Had je al iets op het oog dan? :huh:

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 12 Jul 2010, 20:53

Marco 109 schrijft:
[b] Maar wat betreft dat goedkoopste drinken...bestel maar even iets lekkers Frank, ik trakteer!

Dank je! :) Doe mij dan maar een lekker koel glas Cassis met ijsklontjes :cheer:

debje

Berichtdoor debje » 12 Jul 2010, 21:05

@ frank dat is even schrikken die klapband :ohmy: Jij en Nicole krijgen van mij wat te drinken, kies maar wat uit ;) tegen de schrik.
Dan neem ik zelf nog maar een bitterlemon, tegen de dorst..
Gr. Debbie

Schils

Berichtdoor Schils » 12 Jul 2010, 21:20

Frank Sanders schrijft:

Had je al iets op het oog dan? :huh:

ach..alles is bespreekbaar (leuk 4x4 terrein in de buurt (Dld/Blg), ..)
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 12 Jul 2010, 21:39

Schils schrijft:
ach..alles is bespreekbaar (leuk 4x4 terrein in de buurt (Dld/Blg), ..)

Ik dacht dat het ergens in de omgeving van het Como meer zou zijn...... :huh:

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 12 Jul 2010, 21:52

Frank Sanders schrijft:
Het was een Mitsubishi bus maar deze werd na de klapband netjes vervangen door een Freelander (zwaait er weer niemand naar me :()

Ik zwaai stug door ondanks dat ik dan in een Freelander zit. ;) Ik kreeg meestal Freelander 2 als leenwagen of Discovery 3.

Doe mij maar een glas ijsthee. :)

Terug naar “Kroeg”