aan de stamtafel
Re: aan de stamtafel
Dat krijg je he, als mensen ook boven de rivieren carnaval willen gaan vieren.....

Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
R1200C schreef:Dat krijg je he, als mensen ook boven de rivieren carnaval willen gaan vieren.....
Inderdaad..... Komt vandaag iemand uit Limburg hierheen " omdat hij toch niets met carnaval heeft" moet hij omrijden om het buurdorp groots carnaval viert (is een katholieke enclave...)
Hij was hoogst verbaasd....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Marco 109 schreef:Wordt toch wel erg ongezellig als we nu zelfs in de KROEG aan de STAMTAFEL al onvriendelijk tegen elkaar gaan doen.
Het is zeker Carnavals-tijd......
Wat zeg ik verkeerd dan tegen Erwin?? Een trut en dus een trutteschudder is waar ik vandaan kom noch vrouwlijk noch mannelijk.......
Sowieso is bij ons iedereen een hij, dus ik begrijp niet waar Ruben zich nou precies druk om maakt en ik snap al heulemaal niet wat de link met carnaval zou moeten zijn???
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Marco 109 schreef:Wordt toch wel erg ongezellig als we nu zelfs in de KROEG aan de STAMTAFEL al onvriendelijk tegen elkaar gaan doen.
Het is zeker Carnavals-tijd......
Wat zeg ik verkeerd dan tegen Erwin?? Een trut en dus een trutteschudder is waar ik vandaan kom noch vrouwlijk noch mannelijk.......![]()
![]()
Euhh, zoals ik je al eens vaker heb verteld moet je er niet altijd vanuit gaan dat men het tegen jou heeft.......
Ik bedoel juist dat Dragon niet zo moet mekkeren, tegen Erwin (die je ook persoonlijk kent waarschijnlijk in tegenstelling tot Dragon) heb je alleen maar wijze raad geschreven volgens mij.....
en een truttenschudder is (ook waar ik vandaan kom) geslachtsloos klopt helemaal.....
Freelander II
- Whitehorse
Wat is een trut dan bij jullie? Wat het bij ons is weet ik wel: een dom en vervelend wijfje...
Maar heetgebakerde antwoorden vind ook ik niet nodig hoor, een lolletje moet toch wel kunnen! (Oh, en mijn vrouw rijdt niet met de 110, dus misschien toch een mannen
ding?)
Maar heetgebakerde antwoorden vind ook ik niet nodig hoor, een lolletje moet toch wel kunnen! (Oh, en mijn vrouw rijdt niet met de 110, dus misschien toch een mannen
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110
Whitehorse schreef:(Oh, en mijn vrouw rijdt niet met de 110, dus misschien toch een mannending?)
Dat wij Land Rover rijden komt geheel en alleen door mijn vrouw! En die rijdt weliswaar 10x liever in haar Disco dan in mijn 130, maar komt het zo uit dan neemt ze die ook gewoon mee hoor.
Laatst gewijzigd door Edward op 03 Mar 2014, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Edward van Vugt
- Whitehorse
Ik denk dat het rechtse stuur van die van mij de deur dicht doet! En de series III 110 rijdt ook wel erg "grondstoffelijk"! Ze rijdt elke dag met de Volvo 940 met verhoogde turbodruk, dus kinderachtig is ze bepaald niet hoor! 
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110
Ik heb geen enkel probleem met Edward's geplaag hoor. Ik ga me pas ergeren aan hem denk ik als hij daarmee ophoudt. Veels te leuk. Want wie de bal kaatst? Precies. En dat spelletje speel ik zelf ook maar al te graag.
Zolang het maar gaat om 'plasjes' bier kan ik nog prima uit de voeten met mijn 'rugzakje'. Maar voor wat minder gerammel achterin zou een wat langere wielbasis best wel wat praktischer zijn. En met een 110 heb ik niet zoveel, vreemd genoeg. En een 101 ook niet. Dus dan moet het wel een 130 worden.
Maar terug naar het onderwerp: mijn brouwmaatje heeft ook een bedrijf in verhuur, verkoop, onderhoud en restauratie van klassiekers. Hij wil een leuke en sympathieke oude half afgeleefde bus. Met een 130 zouden mensen kunnen gaan denken dat we te duur zijn!

Zolang het maar gaat om 'plasjes' bier kan ik nog prima uit de voeten met mijn 'rugzakje'. Maar voor wat minder gerammel achterin zou een wat langere wielbasis best wel wat praktischer zijn. En met een 110 heb ik niet zoveel, vreemd genoeg. En een 101 ook niet. Dus dan moet het wel een 130 worden.
Maar terug naar het onderwerp: mijn brouwmaatje heeft ook een bedrijf in verhuur, verkoop, onderhoud en restauratie van klassiekers. Hij wil een leuke en sympathieke oude half afgeleefde bus. Met een 130 zouden mensen kunnen gaan denken dat we te duur zijn!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Niet voor het een of ander trouwens: voor 1 sixpack naar Veldhoven verslepen heb ik niet echt een andere auto nodig.

Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
Whitehorse schreef:Wat is een trut dan bij jullie? Wat het bij ons is weet ik wel: een dom en vervelend wijfje...![]()
Maar heetgebakerde antwoorden vind ook ik niet nodig hoor, een lolletje moet toch wel kunnen! (Oh, en mijn vrouw rijdt niet met de 110, dus misschien toch een mannending?)
Nooit van een truttenschudder gehoord dan?
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <