StefaN schrijft:
@BOW
klinkt zo lekker dat ik naar alle waarschijnlijkheid komende week met 150,- de slijter ga bezoeken en de Ardbeg en jouw Bruichladdich Octomore haal... als ik het daarmee red. Je moet gewoon wat in huis hebben om je kop te stoten zonder tegen de muur aan hoeven te lopen :laugh:
Had jij niet een half jaar geleden al een goed idee om ergens in Limburg en N&T te doen...? Op zich wel leuk Laro/whisky meeting... ergens in het 3e of 4e kwartaal.
Groet
Dat klopt. Ik heb geen reacties meer gehad en ben er dus vanuit gegaan dat er weinig animo voor is.
Die Bruichladdich octomore is zeldzaam aan het worden. Ik spreek deze week mijn leverancier weer en zal vragen of hij nog 2 flessen kan scoren. Ik moet volgende week een proeverij organiseren en spreek hem dus zowiezo nog. Ze zijn wel prijzig, voor € 100 redt je het helaas niet...
edit: ik heb ff gegoogled, Van Zuijlen heeft er kennelijk ooknog een paar staan én in de aanbieding. Mijn advies: RENNEN http://www.whiskyvanzuylen.nl/index.php?page=whiskys&naam=Octomore&action=bestel&id=1918