aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Edward » 21 Jun 2010, 18:10

debje schrijft:
maar kan mijn ogen haast niet open houden :blink:

Vreemd, daar had je zaterdag (of eigenlijk zondag) ook al last van?? :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Schils

Berichtdoor Schils » 21 Jun 2010, 18:11

Edward schrijft:
debje schrijft:

Vreemd, daar had je zaterdag (of eigenlijk zondag) ook al last van?? :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

ben je al van dat rare hoestje af?
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Edward

Berichtdoor Edward » 21 Jun 2010, 18:18

Schils schrijft:
Edward schrijft:
debje schrijft:

Ik neem aan dat je dat aan Deb vraagt?? :woohoo: :woohoo: Ik heb geen raar hoestje. :silly: :silly:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

debje

Berichtdoor debje » 21 Jun 2010, 18:39

Edward schrijft:
Schils schrijft:
Edward schrijft:
debje schrijft:

Ik neem aan dat je dat aan Deb vraagt?? :woohoo: :woohoo: Ik heb geen raar hoestje. :silly: :silly:

@ Edward: Goh het was voor mijn doen ook best laat :dry: dus toen was het kiezen, of warm bij het vuur blijven zitten en dan vechten tegen je slaap, of slapen in een koude tent.. dan blijf ik wel warm bij het vuur zitten ;)

@ Marc: Rare hoestje ?? Ik weet nergens van :dry: Of bedoelde je het geboer dat op een poelkikker leek? Dat was Ed en ik ook niet .. ik zei iemand en daarbij dus niet specifiek een persoon :silly:

Zo ik zet wel even een nieuwe kan koffie, en ga dan voor het eerst de vaatwasser wel uitproberen voor die kopjes van gisteren :lol: Hey hij doet het :woohoo: :woohoo:
Gr. Debbie

Schils

Berichtdoor Schils » 21 Jun 2010, 19:40

debje schrijft:

@ Marc: Rare hoestje ?? Ik weet nergens van :dry: Of bedoelde je het geboer dat op een poelkikker leek? Dat was Ed en ik ook niet .. ik zei iemand en daarbij dus niet specifiek een persoon :silly:

raar boertje dan: http://www.youtube.com/watch?v=BPerVwqM9mw
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

debje

Berichtdoor debje » 21 Jun 2010, 19:50

Schils schrijft:
debje schrijft:

raar boertje dan: http://www.youtube.com/watch?v=BPerVwqM9mw

Daar leek het echt op :woohoo: ik zeg er wel bij dat het toen al wel 3 uur was :huh:
Gr. Debbie

Johnny

Berichtdoor Johnny » 21 Jun 2010, 20:42

Boere, ik heb niets gehoord.. Zag der wel een hoop zitte rond het vuur :P
Groetjes Johnny

Afbeelding

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5

http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl

info@vanvlietboomverzorging.nl

debje

Berichtdoor debje » 21 Jun 2010, 21:11

Zo de vaatwasser heeft zijn werk goed gedaan ;) de kopjes en glazen zijn lekker schoon :lol: Ik zal ze dan maar even netjes weg zetten, en voor de mensen die al binnen zijn even vragen wat ze willen drinken. En zal er ook wat borrelnootjes bij optafel zetten, want daar heb ik zelf ook wel zin in B)
Gr. Debbie

Bowmore_and_more

Berichtdoor Bowmore_and_more » 21 Jun 2010, 22:54

Van Minimore (onze dochter van 7) met vaderdag een fles coal Ila gekregen. Had de lievert zelf uitgezocht en gedacht "die heeft pappa nog niet". 'k heb hem maar even meegenomen om te delen met de vrienden van de stamtafel. iemand een glaasje? Kunnen we gelijk een boekbespreking doen van de Haynes owners manual, was met een beetje hulp van mezelf ook een cadeau'tje voor vaderdag....
André Nagel

Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..

Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)

Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)

MJ van Zuuren

Berichtdoor MJ van Zuuren » 21 Jun 2010, 23:39

:P zwaaien we eigenlijk naar elkaar aan de tafel?
Hebben we van die naam bordjes voor onze neus met als toevoeging welk type?

Of had ik me beter in moeten lezen en gelijk moeten zeggen me 109 staat te koop en hier zijn de kaas blokjes en rode wijn en bier en ..... voor bij de bitter garnituur.

Terug naar “Kroeg”