aan de stamtafel
- Ray vd Velden
Re:aan de stamtafel
Ik ben er niet zo van....... 

Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Michiel Tom
Highlander schrijft:
Neuh.... je krijgt het steeds opgedrongen zeker! :woohoo: :woohoo:
Neuh.... je krijgt het steeds opgedrongen zeker! :woohoo: :woohoo:
In the beginning there was nothing... which exploded.
Michiel | 110 RHD 1985
http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl
Michiel | 110 RHD 1985
http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl
- Bowmore_and_more
Highlander schrijft:
Hmmm, een betere uitdaging voor de whiskyvrienden kan ik me niet voorstellen... B)
Highlander, je gaat binnenkort voor de bijl vrees ik :laugh:
Hmmm, een betere uitdaging voor de whiskyvrienden kan ik me niet voorstellen... B)
André Nagel
Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..
Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)
Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)
Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..
Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)
Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)
- Ray vd Velden
Neuh.... je krijgt het steeds opgedrongen zeker!
Hoe weet jij dat nou... :huh: :dry: :S :laugh: :laugh:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
- Ray vd Velden
Bowmore_and_more schrijft:
Ach ik wil alles wel uit proberen geen probleem, trek je knip maar vast of je voorraad mag in hoog tempo op. :P
Ik zeg ga blanco instappen en leren nippen. :)
Highlander schrijft:
Ach ik wil alles wel uit proberen geen probleem, trek je knip maar vast of je voorraad mag in hoog tempo op. :P
Ik zeg ga blanco instappen en leren nippen. :)
Nou Bowmore, als het jouw missie is om mensen aan de whisky te krijgen, dan ligt er voor jou bij mij nog een hele uitdaging! :laugh:
Vanmorgen deed Kimani raar, heel schichtig bij de tafel: daar stond een spiegeltje en meneer blijkt bang te zijn voor zijn eigen spiegelbeeld :laugh: :silly: :woohoo:
Aangezien ik niet zo goed ben met computers en downloaden enz (gebruik het voornamelijk als tekstverwerker en ik kan mailen en posten): heeft iemand de complete cd van War of the worlds van Jeff Wayne? Ik heb het op 2 cd's staan, maar de tweede dut 't nait in mijn speler en nee, ik heb niet zo'n raar klein dingetje waar je weet ik veel hoeveel muziek op kunt zetten.
Vanmorgen deed Kimani raar, heel schichtig bij de tafel: daar stond een spiegeltje en meneer blijkt bang te zijn voor zijn eigen spiegelbeeld :laugh: :silly: :woohoo:
Aangezien ik niet zo goed ben met computers en downloaden enz (gebruik het voornamelijk als tekstverwerker en ik kan mailen en posten): heeft iemand de complete cd van War of the worlds van Jeff Wayne? Ik heb het op 2 cd's staan, maar de tweede dut 't nait in mijn speler en nee, ik heb niet zo'n raar klein dingetje waar je weet ik veel hoeveel muziek op kunt zetten.
Groet,
Manja
Manja
- Ray vd Velden
Het is mee wel een weekend geweest, krijg ik telefoontjes waar ik zaterdag avond weer gezeten heb, had me foon niet bij me :blink:
Een heel mooi feestje gemist en wist het eigenlijk en stond op de kalender maar daarop kijken hoo maar. :(
Zelfs thuis geen biertje gedronken zal het daar aan gelegen hebben. :whistle:
Een heel mooi feestje gemist en wist het eigenlijk en stond op de kalender maar daarop kijken hoo maar. :(
Zelfs thuis geen biertje gedronken zal het daar aan gelegen hebben. :whistle:
Highlander schrijft:
Daarom hangt de kalender meestal op de wc :P
stond op de kalender maar daarop kijken hoo maar. :(
:whistle:
Daarom hangt de kalender meestal op de wc :P
Groet,
Manja
Manja
- Ray vd Velden
Ja ja hier ook ,maar we hebben een staand pis verbod hier dus hij mot op de deur. :laugh:
- Ray vd Velden