Wel met 10 wielen, dat dan weer wel...
Euhh.... dat zijn 5 assen? Of dubbellucht? :blink:
Edward schrijft:
Euhh.... dat zijn 5 assen? Of dubbellucht? :blink:
Oeps... nu raak je wel een gevoelige snaar bij Edward.... 4 parkeerplaatsen pakken om even een broodje kroket te halen is een onomkeerbaar wetenschappelijk gegeven; want hij past met combinatie gewoon niet op '1'..... straks komen ze weer hoor, de... :evil: :evil: :evil: :evil: :laugh:
Sorry Edje, probeer weer eens grappig te doen :blush:
Ik denk dat ik hier maar eens ga rondhangen vanavond. Al de hele dag dorst en ben daarom water aan het drinken als een kameel :dry: en na 30 min tot een uur Weer dorst :blink: Dus geef mij maar om de 30 min een grote kan met koud water !!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:
StefaN schrijft:
Oeps... nu raak je wel een gevoelige snaar bij Edward.... 4 parkeerplaatsen pakken om even een broodje kroket te halen is een onomkeerbaar wetenschappelijk gegeven; want hij past met combinatie gewoon niet op '1'..... straks komen ze weer hoor, de... :evil: :evil: :evil: :evil: :laugh:
Ha lolbroek ;) , aangezien er hier toch alleen maar slap geluld wordt kan ik het je ook wel hier vragen en niet per pm. Welk type lulijzer heb jij voor in je wagen? 27 mc bedoel ik, jij hebt toch een losse portofoonachtige? Ik wil eigenlijk die ruimte consumerende 27 mcbak die ik toch bijna nooit gebruik kwijt uit de 130. :P
Flesje Highland Park 12 YO single malt gescoord bij de Sligro. Genieten (in het kwadraat) :P
Edward schrijft:
StefaN schrijft:
Ha lolbroek ;) , aangezien er hier toch alleen maar slap geluld wordt kan ik het je ook wel hier vragen en niet per pm. Welk type lulijzer heb jij voor in je wagen? 27 mc bedoel ik, jij hebt toch een losse portofoonachtige? Ik wil eigenlijk die ruimte consumerende 27 mcbak die ik toch bijna nooit gebruik kwijt uit de 130. :P
Als dat tussen het dra(i)nkgelach door mag? Heel simpel; de Alan 42 Multi van Midland met een Little Wil antenne met magneetvoet voor op het dak. Wanneer je het nodig hebt hoef je slechts voedingskabel in aanstekergat te steken en de antennekabel aan Alan te draaien, antenne met magneetvoet (Little Wil)op het dak te zetten; 2 minuten werk. En dat betekent 90% van het jaar geen dingen in de weg.
Alleen moet 'jij' op je def ergens een staalplaatje lassen waar de Little Wil opgezet kan worden. Een reisgenoot heeft op de ladder van zijn 110 een plaatje gelast waar de Wil met magneetvoet op pakt. Heerlijk spul, echt aanrader wanneer je het slechts af en toe nodig hebt. De MC-functie van de Allan is met baterij-segment zo om te zetten naar portofoon, waarmee je hem ook buiten de wagen meteen verder kunt gebruiken.
groetjes en over en sluiten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten