aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Michiel Tom

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Michiel Tom » 19 Nov 2010, 08:26

Edward schrijft:
Wel met 10 wielen, dat dan weer wel...

Euhh.... dat zijn 5 assen? Of dubbellucht? :blink:
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Nov 2010, 09:39

Michiel Tom schrijft:
Edward schrijft:
Wel met 10 wielen, dat dan weer wel...

Euhh.... dat zijn 5 assen? Of dubbellucht? :blink:

Nee, geen dubbellucht. De 130 met een tridem erachter. Wel met gemiddeld geringe lading, één rit met 4 ton erop vanuit Eindhoven en verder vooral lichte vracht. :P
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 19 Nov 2010, 14:26

O ja natuurlijk, die combinatie die niet op parkeerterreintjes past :P
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

StefaN

Berichtdoor StefaN » 19 Nov 2010, 15:20

Oeps... nu raak je wel een gevoelige snaar bij Edward.... 4 parkeerplaatsen pakken om even een broodje kroket te halen is een onomkeerbaar wetenschappelijk gegeven; want hij past met combinatie gewoon niet op '1'..... straks komen ze weer hoor, de... :evil: :evil: :evil: :evil: :laugh:
Sorry Edje, probeer weer eens grappig te doen :blush:

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Nov 2010, 16:20

StefaN schrijft:
Oeps... nu raak je wel een gevoelige snaar bij Edward.... 4 parkeerplaatsen pakken om even een broodje kroket te halen is een onomkeerbaar wetenschappelijk gegeven; want hij past met combinatie gewoon niet op '1'..... straks komen ze weer hoor, de... :evil: :evil: :evil: :evil: :laugh:

Ha lolbroek ;) , aangezien er hier toch alleen maar slap geluld wordt kan ik het je ook wel hier vragen en niet per pm. Welk type lulijzer heb jij voor in je wagen? 27 mc bedoel ik, jij hebt toch een losse portofoonachtige? Ik wil eigenlijk die ruimte consumerende 27 mcbak die ik toch bijna nooit gebruik kwijt uit de 130. :P
Edward van Vugt

debje

Berichtdoor debje » 19 Nov 2010, 16:52

Ik denk dat ik hier maar eens ga rondhangen vanavond. Al de hele dag dorst en ben daarom water aan het drinken als een kameel :dry: en na 30 min tot een uur Weer dorst :blink: Dus geef mij maar om de 30 min een grote kan met koud water !!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Gr. Debbie

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 19 Nov 2010, 17:00

debje schrijft:
Ik denk dat ik hier maar eens ga rondhangen vanavond. Al de hele dag dorst en ben daarom water aan het drinken als een kameel :dry: en na 30 min tot een uur Weer dorst :blink: Dus geef mij maar om de 30 min een grote kan met koud water !!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Hmmm, heb je gisteren teveel andere dingen als water gedronken dan (ofwel heb je ineens een mannelijk katje in je hoofd ;) )
Of wordt het tijd voor een serieuze ondertoon en dus voor een bloedonderzoekje????? :huh:
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

StefaN

Berichtdoor StefaN » 19 Nov 2010, 17:47

Edward schrijft:
StefaN schrijft:

Ha lolbroek ;) , aangezien er hier toch alleen maar slap geluld wordt kan ik het je ook wel hier vragen en niet per pm. Welk type lulijzer heb jij voor in je wagen? 27 mc bedoel ik, jij hebt toch een losse portofoonachtige? Ik wil eigenlijk die ruimte consumerende 27 mcbak die ik toch bijna nooit gebruik kwijt uit de 130. :P

Als dat tussen het dra(i)nkgelach door mag? Heel simpel; de Alan 42 Multi van Midland met een Little Wil antenne met magneetvoet voor op het dak. Wanneer je het nodig hebt hoef je slechts voedingskabel in aanstekergat te steken en de antennekabel aan Alan te draaien, antenne met magneetvoet (Little Wil)op het dak te zetten; 2 minuten werk. En dat betekent 90% van het jaar geen dingen in de weg.
Alleen moet 'jij' op je def ergens een staalplaatje lassen waar de Little Wil opgezet kan worden. Een reisgenoot heeft op de ladder van zijn 110 een plaatje gelast waar de Wil met magneetvoet op pakt. Heerlijk spul, echt aanrader wanneer je het slechts af en toe nodig hebt. De MC-functie van de Allan is met baterij-segment zo om te zetten naar portofoon, waarmee je hem ook buiten de wagen meteen verder kunt gebruiken.
groetjes en over en sluiten

Bowmore_and_more

Berichtdoor Bowmore_and_more » 19 Nov 2010, 18:22

Michiel Tom schrijft:
Flesje Highland Park 12 YO single malt gescoord bij de Sligro. Genieten (in het kwadraat) :P

Wij moeten toch echt eens praten over whisky B)
André Nagel

Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..

Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)

Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Nov 2010, 18:39

StefaN schrijft:
Edward schrijft:
StefaN schrijft:

Als dat tussen het dra(i)nkgelach door mag? Heel simpel; de Alan 42 Multi van Midland met een Little Wil antenne met magneetvoet voor op het dak. Wanneer je het nodig hebt hoef je slechts voedingskabel in aanstekergat te steken en de antennekabel aan Alan te draaien, antenne met magneetvoet (Little Wil)op het dak te zetten; 2 minuten werk. En dat betekent 90% van het jaar geen dingen in de weg.
Alleen moet 'jij' op je def ergens een staalplaatje lassen waar de Little Wil opgezet kan worden. Een reisgenoot heeft op de ladder van zijn 110 een plaatje gelast waar de Wil met magneetvoet op pakt. Heerlijk spul, echt aanrader wanneer je het slechts af en toe nodig hebt. De MC-functie van de Allan is met baterij-segment zo om te zetten naar portofoon, waarmee je hem ook buiten de wagen meteen verder kunt gebruiken.
groetjes en over en sluiten

Mooi, dan ga ik die eerdaags even halen. ;) De antenne is geen probleem, ik heb een Omega Firestick op het scherm staan die zowel de radio als de bak bedient. :P
Edward van Vugt

Terug naar “Kroeg”