R1200C schrijft:
Sommige fabrikanten (Freecom bijvoorbeeld) kiezen er voor om geen drivers te laten maken voor Windows 7. Dan zoek je naar alternatieven.
Windows 7 heeft de meeste drivers ingebakken zitten. Gewoon even wizzard nieuwe hardware starten is vaak voldoende.
R1200C schrijft:
Waar ik nu nog mee zit is dat mijn HP 2600n niet via het Netwerk beschikbaar wil komen. Maar dat is voor morgen.
Welke netwerkkeuze heb je gemaakt? Je kan in het netwerkcentrum een instelling meegeven voor je verbonden netwerk. Dat kan zijn Thuis, Werk of Openbaar. Bij de eerste twee zal Windows de firewall open zetten zodat je via netwerk de computer kan bereiken voor het delen van bestanden of remote desktop. Bij openbaar zal de toegang tot de computer geweigerd worden.
Je kan bij thuis keuze ook een Home Group aanmaken, erg handig om dingen te delen met andere Windows 7 machines.
Netwerkinstellingen heb ik zowat allemaal al geprobeerd, lijkt niet echt te helpen. Morgen maar eens met HP bellen. Is met Freecom uiteindelijk ook op die manier gelukt...