aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
R1200C

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor R1200C » 03 Nov 2010, 11:38

Manja schrijft:
Lees ik dat goed: komt Westvleteren in de super?? Dan zijn onze tripjes naar het klooster en de kroeg daar tegenover helemaal niet speciaal meer....

Jawel joh! Denk dat je in de super niet op het koffiebankje mag gaan zitten om een fles jenever open te trekken. Laat staan dat ze het voor je inschenkeN.

Of je hebt natuurlijk een heel speciale super :laugh:
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 03 Nov 2010, 11:44

Het is nog lang niet helemaal zeker en als het al gebeurt dan is dat maar voor even. Zie deze LINK
Voor je het weten zal is alles weer als vanouds: een hele hoop gedoe!
:silly:
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Bareld

Berichtdoor Bareld » 03 Nov 2010, 16:44

R1200C schrijft:
Manja schrijft:
Lees ik dat goed: komt Westvleteren in de super?? Dan zijn onze tripjes naar het klooster en de kroeg daar tegenover helemaal niet speciaal meer....

Jawel joh! Denk dat je in de super niet op het koffiebankje mag gaan zitten om een fles jenever open te trekken. Laat staan dat ze het voor je inschenkeN.

Jij hebt natuurlijk meer verstand van Wiskey.

Westvleteren is een heerlijk bier dat alleen verkrijgbaar is bij het klooster in Westvleteren en in de kroeg er tegenover.

En bier in de supermarkt is niet zo bijzonder. Westvleteren in de supermarkt wel

debje

Berichtdoor debje » 03 Nov 2010, 20:11

Zo Johnny en ik hebben vandaag onze Canadese-kano naar zijn nieuwe baasje gebracht, in Amsterdam. Dus wij dachten.. de kano gaat varen door de grachten van Amsterdam!! ;)
FOUT gedacht! Onze Canadese-kano gaat weer verder op reis.. Na onze eigen avonturen in Italy en Slovenie, gaat hij nu op een nog groter avontuur B) namelijk op naar : SURINAME!! B) :woohoo:
(dat is een flink eind peddelen :pinch: )
Waarvoor hij gebruikt zal worden werd wel besproken, maar niet in het Nederlands :huh: En mochten wij dus niet weten...

Al met al een Super leuke en gezellige dag !! :kiss:
Gr. Debbie

R1200C

Berichtdoor R1200C » 03 Nov 2010, 20:30

Bareld schrijft:
R1200C schrijft:
Manja schrijft:

Jij hebt natuurlijk meer verstand van Wiskey.

Westvleteren is een heerlijk bier dat alleen verkrijgbaar is bij het klooster in Westvleteren en in de kroeg er tegenover.

En bier in de supermarkt is niet zo bijzonder. Westvleteren in de supermarkt wel

Ah, kijk weer wat geleerd. Al denk ik nog steeds dat je ook geen fles bier open zal mogen trekken :laugh:

BTW: zoveel verstand van wiskey heb ik niet hoor (van bier al helemaal niet), vind een glas wiskey soms wel lekker maar ik heb net zo lief een lekker glas koude cola. Daar kan ik ook heerlijk van genieten.
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 03 Nov 2010, 22:05

Nou zo zagen we er zaterdag avond uit voor de afterparty Oktoberfest die we georganiseerd hadden efkes over de grens in Duitsland.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 04 Nov 2010, 20:14

Waren we net met een bekende die op bezoek was even bij een vriend van ons, stond zijn garage vol met 20 kratjes Krombacher pils.
Zegt ie zo je nodigt nogal wat mensen uit,ik weet wel beter.
Zegt die vriend van me nee hoor een stuk of 20 is meer dan genoeg.
Dat wordt zaterdag weer gezellig, en zondag ook weer :huh:

Het lijkt in de kroeg wel een watten fabriek het is zo stil, ga maar een pilske vatten.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Bowmore_and_more

Berichtdoor Bowmore_and_more » 04 Nov 2010, 21:23

Michiel Tom schrijft:
Bowmore_and_more schrijft:
is d'r nog iets gebeurd de afgelopen week aan de stamtafel??

Nou ja, het meest actuele is natuurlijk dat wij benieuwd zijn welke bijzondere soorten whisky er zijn meegekomen en of er wellicht nog een tasting wordt georganiseerd... :woohoo:

Nou, hou je vast:
Edradour: serie "houten kistjes" port finish en Chateau Neuf du pape
Edradour caledonia
Edradour Balachin oloroso cask (!!)
Clynlish cask strenght (alleen bij de distillery te koop)
Dallas Dhu 27 Y (helaas maar op 40% gebottled :( )
Ardbeg Uigedail

Voor een proeverij wil ik eendatum prikken voor een weekendje op een hoeve in Limburg, combi met bezoek aan een brouwerij en/of lokaal terreinrijden. Uiteraard is de whisky dan ná het rijden :)
André Nagel

Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..

Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)

Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)

RikH

Berichtdoor RikH » 04 Nov 2010, 21:31

Highlander schrijft:
Nou zo zagen we er zaterdag avond uit voor de afterparty Oktoberfest die we georganiseerd hadden efkes over de grens in Duitsland.

Tjonge jonge, nou daar ben ik zelfs na een half vat bier nog te nuchter voor vrees ik. ;)

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 04 Nov 2010, 21:42

Ja ja Rikh zo dacht ik toen ook, maar ze hebben me wel zo ver gekregen dat we al meer dan 10 jaar naar het Oktoberfest in Munchen gaan zonder vrouwen dan... :P
die lopen daar ook genoeg rond :blink:

Terug naar “Kroeg”