aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Schils

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Schils » 28 Okt 2010, 18:20

Marco 109 schrijft:

Was best aardig (persoonlijk heb ik niet zo veel met "dierenkunstjes") ;)

doen ze kunstjes daar in Harderwijk dan? :woohoo: :woohoo:

Ik zou het ook veel leuker vinden als wij (bezoekers) gewoon demo's kregen van de functionele trainingen, zoals gezondheidstraining of trainingen die in het landsbelang zijn (in NL doen we dat niet, maar er worden over de wereld nogal wat zeezoogdieren getrained voor bv zeemijnenopsporing/duikerpreventie,...
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Schils

Berichtdoor Schils » 28 Okt 2010, 18:20

Marco 109 schrijft:

Was best aardig (persoonlijk heb ik niet zo veel met "dierenkunstjes") ;)

doen ze kunstjes daar in Harderwijk dan? :woohoo: :woohoo:

Ik zou het ook veel leuker vinden als wij (bezoekers) gewoon demo's kregen van de functionele trainingen, zoals gezondheidstraining of trainingen die in het landsbelang zijn (in NL doen we dat (zover ik weet) niet met zeezoogdieren, maar er worden over de wereld nogal wat zeezoogdieren getrained voor bv zeemijnenopsporing/duikerpreventie,...

Helaas komen daar waarschijnlijk veul minder bezoekers op af
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 28 Okt 2010, 19:27

Manja schrijft:
Ja sorry hoor, de senseo is hier net doorgedrongen :laugh:
Volgens mij is Edward een van de weinige bourgondiërs in het hoge noorden, maar ja, hij is dan ook geografisch geïnfecteerd. Kan hij ook niets aan doen. :laugh:

Ik heb een senseo staan... doe er alleen niets mee. :laugh: Het is overigens wel handig voor visite die een kopje koffie wil. Hoef je niet een hele pot te zetten.

Schils

Berichtdoor Schils » 28 Okt 2010, 20:02

Thomas Td5 schrijft:
Manja schrijft:
Ja sorry hoor, de senseo is hier net doorgedrongen :laugh:
Volgens mij is Edward een van de weinige bourgondiërs in het hoge noorden, maar ja, hij is dan ook geografisch geïnfecteerd. Kan hij ook niets aan doen. :laugh:

Ik heb een senseo staan... doe er alleen niets mee. :laugh: Het is overigens wel handig voor visite die een kopje koffie wil. Hoef je niet een hele pot te zetten.

ik zou nog liever een hele pot zetten en er ritueel omheen dansen, dan dat ik mijn gasten een senseo zou aanbieden.. Gelukkig bestaat er Nespresso..heb je zo een kopje heerlijke Espresso / cappuccino / koffie klaar staan

Bareld

Berichtdoor Bareld » 28 Okt 2010, 20:22

Voor mij graag een senseo. Is mijn favoriet.

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 28 Okt 2010, 20:23

R1200C schrijft:
Senseo, tja. Natuurlijk ben ik als ex-Philips medewerker en product van twee mensen die elkaar daar hebben leren kennen wel trots op de manier waarop heel Nederland over is gestapt op een bakje koffie met varkensvet. Marketing technisch helemaal perfect! Jammer dat het product een stukje minder is.

Maar gelukkig heeft Philips een tijdje geleden Saeco overgenomen en kunnen we binnenkort een invasie van echte koffieapparaten verwachten met echt(e) lekkere koffie.

Als Ed inderdaad de enige is die het Bourgondische vertegenwoordigt dan stel ik voor dat we jullie maar een keer deze kant op moeten halen. Gooi ik wel een flinke lading ribbetjes op de Weber Smoker met daarnaast een skottel met ander vlees.

Ontvangst met lekkere koffie en als ik er tijd voor heb echte Bossche Bollen en andere lekkers.

Overigens niet dat er geen gastvrijheid in het Noorden te vinden is hoor. Eerlijk gezegd heb ik soms liever met Noorderlingen te maken dan met sommige lompe boeren uit Brabant...

Klopt lekkere koffie uit zo'n saeco heb hier zo'n apparaat staan
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 28 Okt 2010, 20:28

Doe maar een liter Duits pils in een pul, kan ik vast oefenen voor zaterdag, gaan er weer een paar HB-tjes inkoppen.
Kan ik zondag weer mijn gezicht uit de plooi proberen te trekken. :blink:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 28 Okt 2010, 20:33

Schils schrijft:

ik zou nog liever een hele pot zetten en er ritueel omheen dansen, dan dat ik mijn gasten een senseo zou aanbieden..

Ze moeten niet te lang blijven plakken. :P :P :silly: :silly: Ik vind het prima zo. Ik drink niet zoveel koffie.

Schils schrijft:

Gelukkig bestaat er Nespresso..heb je zo een kopje heerlijke Espresso / cappuccino / koffie klaar staan

Tja.. What else? :P

Edward

Berichtdoor Edward » 28 Okt 2010, 21:59

Thomas Td5 schrijft:
Schils schrijft:

ik zou nog liever een hele pot zetten en er ritueel omheen dansen, dan dat ik mijn gasten een senseo zou aanbieden..

Ze moeten niet te lang blijven plakken. :P :P :silly: :silly: Ik vind het prima zo. Ik drink niet zoveel koffie.

Schils schrijft:

Gelukkig bestaat er Nespresso..heb je zo een kopje heerlijke Espresso / cappuccino / koffie klaar staan

Nou, het is wel duidelijk dat jullie geen Brabanders zijn. Bij jullie hoef ik dus niet op de koffie! :blink: :blink:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Schils

Berichtdoor Schils » 28 Okt 2010, 22:06

Edward schrijft:
Thomas Td5 schrijft:
Schils schrijft:

Schils schrijft:

Nou, het is wel duidelijk dat jullie geen Brabanders zijn. Bij jullie hoef ik dus niet op de koffie! :blink: :blink:

Ed..voor jou zet ik graag een echt bakkie DE-koffie gemaakt met zo'n echte ouderwetse DE-machine ;)

Terug naar “Kroeg”