aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Manja

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Manja » 28 Okt 2010, 12:18

Highlander schrijft:
Ben in de kroeg opgegroeid, dus met paplepel ingegoten Heb je met een schippers familie die gaan vanaf boord eerst naar de kroeg en dan naar huis.
Ik werd met mijn broers vroeger, jezus wat lijkt dat lang geleden gewoon met kinderwagen en al onder de kapstok getieft, herrie of geen herrie.
En dat opvoed kundig gezeik wat goed en wat slecht is :S word er een beetje moe van.
Doe toch lekker waar ik zin in heb........

Het is hier wel aan de stamtafel hè. Slap ouweh***** en vooral lekker ongenuanceerd stellingen poneren. Nog wat te drinken van mij?
Groet,

Manja

R1200C

Berichtdoor R1200C » 28 Okt 2010, 12:20

Lekker! Doe mij maar een Lucaffe mr. Exclusive en een glaasje water.
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Manja

Berichtdoor Manja » 28 Okt 2010, 12:22

Een wat??? Denk er aan: ik ben wel een noorderling hè, zoals Erwin zegt. Als je bedoelt dat je een bakkie leut wilt, dat kan.
Groet,

Manja

R1200C

Berichtdoor R1200C » 28 Okt 2010, 12:26

Manja schrijft:
Een wat??? Denk er aan: ik ben wel een noorderling hè, zoals Erwin zegt. Als je bedoelt dat je een bakkie leut wilt, dat kan.

Ai, tja. Er wonen daar in het hoog'n noord'n toch ook wel mensen die Bourgondisch leven? Een bakkie leut is voor op de werkvloer (en dan drink ik liever thee) maar als je wilt genieten pak je zoiets:

Help me er aan herinneren dat ik de volgende keer als we naar Edward komen voor een BBQ ik de handpresso mee neem. Kan ik wat ontwikkelingswerk doen :laugh:
Kei veel groeten,

Joost

Manja

Berichtdoor Manja » 28 Okt 2010, 12:29

Ja sorry hoor, de senseo is hier net doorgedrongen :laugh:
Volgens mij is Edward een van de weinige bourgondiërs in het hoge noorden, maar ja, hij is dan ook geografisch geïnfecteerd. Kan hij ook niets aan doen. :laugh:
Groet,

Manja

R1200C

Berichtdoor R1200C » 28 Okt 2010, 12:46

Senseo, tja. Natuurlijk ben ik als ex-Philips medewerker en product van twee mensen die elkaar daar hebben leren kennen wel trots op de manier waarop heel Nederland over is gestapt op een bakje koffie met varkensvet. Marketing technisch helemaal perfect! Jammer dat het product een stukje minder is.

Maar gelukkig heeft Philips een tijdje geleden Saeco overgenomen en kunnen we binnenkort een invasie van echte koffieapparaten verwachten met echt(e) lekkere koffie.

Als Ed inderdaad de enige is die het Bourgondische vertegenwoordigt dan stel ik voor dat we jullie maar een keer deze kant op moeten halen. Gooi ik wel een flinke lading ribbetjes op de Weber Smoker met daarnaast een skottel met ander vlees.

Ontvangst met lekkere koffie en als ik er tijd voor heb echte Bossche Bollen en andere lekkers.

Overigens niet dat er geen gastvrijheid in het Noorden te vinden is hoor. Eerlijk gezegd heb ik soms liever met Noorderlingen te maken dan met sommige lompe boeren uit Brabant...
Kei veel groeten,

Joost

Edward

Berichtdoor Edward » 28 Okt 2010, 13:09

R1200C schrijft:
dan met sommige lompe boeren uit Brabant...

Gelukkig, wat zelfreflectie van jou kant! :P :P

Het klinkt waarschijnlijk supersnob, maar ik ben bij de Geba blijven hangen als klant omdat daar een espresso-apparaat van een meter staat waar echt goeie koffie uitkomt! Pas later bleek dat het team daar ook erg aardig is en weet waar ze mee bezig zijn. :blush: :blush:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

R1200C

Berichtdoor R1200C » 28 Okt 2010, 15:54

Edward schrijft:
R1200C schrijft:
dan met sommige lompe boeren uit Brabant...

Gelukkig, wat zelfreflectie van jou kant! :P :P

HE! Pas op jij he! Ik woon dan wel op een boerderij maar een boer ben ik niet hoor! Lomp ok, maar boer...

Edward schrijft:
Het klinkt waarschijnlijk supersnob, maar ik ben bij de Geba blijven hangen als klant omdat daar een espresso-apparaat van een meter staat waar echt goeie koffie uitkomt! Pas later bleek dat het team daar ook erg aardig is en weet waar ze mee bezig zijn. :blush: :blush:

Zie je wel! Boer(!)gondiër dat je bent! Komt er weer een kerst/nieuwjaars/zomaar-BBQ in Onstwedde? Dan neem ik wel lekkere koffie mee. Mag je zelfs je eigen smaak nog uit kiezen B)
Kei veel groeten,

Joost

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 28 Okt 2010, 17:43

R1200C schrijft:
Senseo, tja. Natuurlijk ben ik als ex-Philips medewerker en product van twee mensen die elkaar daar hebben leren kennen wel trots op de manier waarop heel Nederland over is gestapt op een bakje koffie met varkensvet. Marketing technisch helemaal perfect! Jammer dat het product een stukje minder is.

Maar gelukkig heeft Philips een tijdje geleden Saeco overgenomen en kunnen we binnenkort een invasie van echte koffieapparaten verwachten met echt(e) lekkere koffie.

Als Ed inderdaad de enige is die het Bourgondische vertegenwoordigt dan stel ik voor dat we jullie maar een keer deze kant op moeten halen. Gooi ik wel een flinke lading ribbetjes op de Weber Smoker met daarnaast een skottel met ander vlees.

Ontvangst met lekkere koffie en als ik er tijd voor heb echte Bossche Bollen en andere lekkers.

Overigens niet dat er geen gastvrijheid in het Noorden te vinden is hoor. Eerlijk gezegd heb ik soms liever met Noorderlingen te maken dan met sommige lompe boeren uit Brabant...

Wanneer zijn we welkom?????? :)
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 28 Okt 2010, 17:45

Schils schrijft:
Marco 109 schrijft:
Mijn mening (en ja, ik heb kinderen) liever een opgevoede hond als "modern opgevoede" kinderen in mijn buurt :blush:

Jemig wat een onopgevoede krengen heb je toch op de wereld.....
Thuis twijfel ik regelmatig aan het succes van onze opvoeding, maar als je een dagje in het dolfinarium andere kinderen heb meegemaakt heb je er ineens weer alle vertrouwen in dat je iets wel redelijk voor elkaar hebt.....

hoe was het in het Dolfinarium??? Zal ondanks de drukte wel leeg hebben aangevoeld...zo zonder Debje :woohoo: :woohoo:

Was best aardig (persoonlijk heb ik niet zo veel met "dierenkunstjes") ;)
Maar het was een leuek dag, en als afsluiting echt heerlijk gegeten in een bistro'tje in de binnen"stad" van Harderwijk
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Terug naar “Kroeg”