aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Schils

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Schils » 27 Okt 2010, 20:49

debje schrijft:
Dan voor alle opvoeders van Kinderen maar ook van Honden ;) lees dit boek maar eens..
Don't shoot the dog van Karen Pryor ;)

(in Nederlands; 'stoppen met blaffen' )

erg goed boek over opvoeden idd.. als je het hondenschietboek uit hebt, moet je natuurlijk verder gaan met de trainingsbijbel (beter nog..een workshop van Ken..hij is erg goed en legt ook goed uit hoe training met verschillende soorten, incl mensen, werkt):

oh ja..hoe is het met je pols? geschrokken/blauwe plekken/kneuzing/open wond/.... :( :(
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

debje

Berichtdoor debje » 27 Okt 2010, 21:14

Schils schrijft:
debje schrijft:
Dan voor alle opvoeders van Kinderen maar ook van Honden ;) lees dit boek maar eens..
Don't shoot the dog van Karen Pryor ;)

(in Nederlands; 'stoppen met blaffen' )

erg goed boek over opvoeden idd.. als je het hondenschietboek uit hebt, moet je natuurlijk verder gaan met de trainingsbijbel (beter nog..een workshop van Ken..hij is erg goed en legt ook goed uit hoe training met verschillende soorten, incl mensen, werkt):

oh ja..hoe is het met je pols? geschrokken/blauwe plekken/kneuzing/open wond/.... :( :(

hahaha marc, daar wilde ik ze nog niet mee opschepen ;)maar daar heb je helemaal gelijk in !! een echte aanrader ! :woohoo:

Tja er staan 3 tanden in mijn pols, niet erg diep maar wel op een rot plek :S Nu even opletten dat het niet gaat ontsteken.. :dry:
Gr. Debbie

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 27 Okt 2010, 21:15

@ Manja: wij hebben hier een Zeer Gevaarlijke Teckel, die moet zeker apart... :woohoo:
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 27 Okt 2010, 21:18

Ben in de kroeg opgegroeid, dus met paplepel ingegoten Heb je met een schippers familie die gaan vanaf boord eerst naar de kroeg en dan naar huis.
Ik werd met mijn broers vroeger, jezus wat lijkt dat lang geleden gewoon met kinderwagen en al onder de kapstok getieft, herrie of geen herrie.
En dat opvoed kundig gezeik wat goed en wat slecht is :S word er een beetje moe van.
Doe toch lekker waar ik zin in heb........
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 27 Okt 2010, 21:19

Biertje of iets anders dan maar..... B)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 27 Okt 2010, 21:21

Manja schrijft:
Even voor de insiders (Raymond dus):
Brenda heeft mooie foto's van Kimani gemaakt hoor! Voor een hond die cameraverlegen is, heeft ze hem perfect vastgelegd.

Und noch mal das c/r/s recept bitte.
Met rietje :laugh:

Thxxx namens Bren.....

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 27 Okt 2010, 23:29

Mijn mening (en ja, ik heb kinderen) liever een opgevoede hond als "modern opgevoede" kinderen in mijn buurt :blush:

Jemig wat een onopgevoede krengen heb je toch op de wereld.....
Thuis twijfel ik regelmatig aan het succes van onze opvoeding, maar als je een dagje in het dolfinarium andere kinderen heb meegemaakt heb je er ineens weer alle vertrouwen in dat je iets wel redelijk voor elkaar hebt.....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 28 Okt 2010, 09:02

Marco 109 schrijft:
Mijn mening (en ja, ik heb kinderen) liever een opgevoede hond als "modern opgevoede" kinderen in mijn buurt :blush:

Thuis twijfel ik regelmatig aan het succes van onze opvoeding, maar als je een dagje in het dolfinarium andere kinderen heb meegemaakt heb je er ineens weer alle vertrouwen in dat je iets wel redelijk voor elkaar hebt.....

:cheer: :cheer: :cheer: :laugh: :laugh: :laugh:
gone

Schils

Berichtdoor Schils » 28 Okt 2010, 09:53

Marco 109 schrijft:

hoe was het in het Dolfinarium??? Zal ondanks de drukte wel leeg hebben aangevoeld...zo zonder Debje :woohoo: :woohoo:
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Manja

Berichtdoor Manja » 28 Okt 2010, 12:15

Ow jongens, wat kan er toch heerlijk gereageerd worden. Zo'n onderwerp als wel/niet opgevoede honden/kinderen maakt altijd wat los :laugh:

@Erwin, Yep, die noorderlingen :laugh: :laugh:
@MichielTom, ik snap je hoor, mannen zijn altijd wat gevoelig als het over formaat gaat ;) Teckels zijn idd zeeeeer gevaarlijke honden, het was zeker niet mijn bedoeling om die te onderschatten :P
Groet,

Manja

Terug naar “Kroeg”