Kijk ook hier eens: http://www.dunsfoldcollection.co.uk/col ... n-petrol#v
Niets is onmogelijk, en zelfs dat niet.
Groeten MarcS
one-ten schreef:2wd/4wd kwam in het begin denk ik toch best regelmatig voor want ik heb er daar zelf toch wel minstens 5 van gehad meestal met 2.25 diesel. Volgens mij heb ik er nu ook nog wel 1 staan.
Ook de preproductie 110's zijn er best een aantal van want ik heb ook meerdere 82er 110's gehad. Hele vroege 90's zag ik minder; ik heb maar 1 90 uit 83 gehad.
tim schreef:Een lt 230 type 10 D, volgens Vis de eerste tussenbak bij pre defenders- althans zo lees ik het- heeft dat ding nou wel of geen Difflock erin zitten dat iemand toevallig weet?
Op de bak staan stickers vermeld van "2/4 wd" en de korte eindreductie; 1: 1.6 nog wat.
Maar op de bedieningsknop zie ik qwa symbool geen diflock schakeling afbeelding.
Ik dacht altijd dat alle (pe) defenders ten alle tijden een difflock in de Tb hadden.
Erik Peters schreef:tim schreef:Een lt 230 type 10 D, volgens Vis de eerste tussenbak bij pre defenders- althans zo lees ik het- heeft dat ding nou wel of geen Difflock erin zitten dat iemand toevallig weet?
Op de bak staan stickers vermeld van "2/4 wd" en de korte eindreductie; 1: 1.6 nog wat.
Maar op de bedieningsknop zie ik qwa symbool geen diflock schakeling afbeelding.
Ik dacht altijd dat alle (pe) defenders ten alle tijden een difflock in de Tb hadden.
Heeft zo'n tussenbak wel een middendifferentieel, of is het gewoon inschakelbare voorwielaandrijving? Dan heb je ook geen difflock nodig. Je hebt dan achterwielaandrijving (2) of 4-wiel aandrijving, net zoals de series Land Rovers.
Overigens heb ik een 1984 110 gehad met permanente vierwielaandrijving (met diff lock) met 2,25 liter dieselmotor en een korte eindreductie 1:1,667.
tim schreef:Symbool op de pookknop is als een kleine letter " b":
geheel linksboven de L(aag)
middenlinks de N(eutral)
linksonder H (igh)
daaronder cijfer 4.
rechtsonder cijfer 2
middenrechtsboven geen letter/cijfer duiding.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten