Het verschil met de Columbus is dat je hem op de auto nauwelijks merkt! Ik heb voordat ik deze kocht eens een weekend een 110 met Easy Awn daktent gereden maar de auto flikkerde zowat om in de bocht. Ook het snel op en afbreken is top wanneer je vaak doorreist.
Als je dakdragers kiest zijn die van Rhino wel fraai. De voeten lopen mooi strak in het model van het Defender dak. ET Coevorden heb ik ze gezien....
Advies bij aanschaf van Roofrack & Daktent voor op 90.
Re: Advies bij aanschaf van Roofrack & Daktent voor op 90.
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: Advies bij aanschaf van Roofrack & Daktent voor op 90.
Hallo Allemaal,
Bedankt voor alle nuttige en minder nuttige maar wel vermakelijke reacties!
Ik las btw dat sommige hier uit luiheid de gehele kerstrit met de aanhanger rijden, dus even off topic, Wie gaan er zondag allemaal naar de Kerstrit? Ik ben er dit jaar voor het eerst bij.
Maar ik ga me nog even verder oriënteren , want er zijn zo te lezen genoeg mogelijkheden met allemaal hun plus en min punten.
Wel super dat iedereen zo enthousiast meedenkt!
Misschien tot zondag!
Bedankt voor alle nuttige en minder nuttige maar wel vermakelijke reacties!
Ik las btw dat sommige hier uit luiheid de gehele kerstrit met de aanhanger rijden, dus even off topic, Wie gaan er zondag allemaal naar de Kerstrit? Ik ben er dit jaar voor het eerst bij.
Maar ik ga me nog even verder oriënteren , want er zijn zo te lezen genoeg mogelijkheden met allemaal hun plus en min punten.
Wel super dat iedereen zo enthousiast meedenkt!
Misschien tot zondag!