Peu schreef:Die van PSP zijn erg fraai en van RVS? Laten coaten kan ook.
Nu ben ik mij ook aan het orientren omdat mijn vriendin zicht over de rand van de Recaro's naar buiten laat vallen. De stoelrand doet dan een rek en strek oefening!!
Deze kom ik tegen.....nog duurder,....maar wel heuuuul fraai!!
https://www.nakatanenga.de/zubehoer/sch ... r-defender
Die dure Nakatanenga's zijn vooral duur. Ook een beetje "Duits" dwz net als de VW-Kever treeplank, niet echt een zinvol extra.
Rijd je door de modder, dan ligt de treeplank vol met modder, erger nog, met een beetje vriesweer en zo nu en dan even wat dooi kom je je auto niet meer in .... een beetje halfgedooide sneeuw die weer aanvriest en je staat buiten (of je zit binnen).*
* Zeg niet dat dit aanvriezen louter theorie is, zelfs met RockSliders die slechts een enkele centimeter uitsteken heb je - bij het "juiste" weer - al ijsaangroei. Alleen is een smal randje niet direct een hard obstakel.
Qua instappen is er geen enkele winst. Het te overbruggen hoogteverschil is net zo groot. Wellicht is er zelfs verlies bij het uitstappen ... als je nu netaan van de stoel op de grond kan hoppen, dan zorgt een treeplank dat die hop niet meer lekker werkt.
Groeten MarcS