Succes met je keuze, ik heb er in ieder geval geen spijt van heerlijke auto's.
Groet Ron
Roger B. schreef:Bedrijfswagen of grijs kenteken is niet het zelfde... bedrijfswagen is technisch, grijs kenteken is fiscaal..
Als je dat weet noet je niet ze@#$×... als je dat niet weet verdiep je dan in de materie
twdi schreef:Ik ben vandaag toch wel op een nadeel van een jonge auto op grijs kenteken gewezen.
Ik ben nooit zo van het kopen van een oude auto, dus had ik geinformeerd naar een auto op gaspedaal.nl uit 2011.
Helaas, dan wil de overheid nog een hele berg rest-BPM (ruim 15000 euro) ontvangen waardoor hij op ruim 53000 uit kwam. Beetje jammer, want 32k (hoewel ex btw) klinkt dan toch wel wat anders..
Hun advies was dus om naar een auto te kijken die minimaal 5 jaar oud is en misschien moet ik mijn plan dus maar bijstellen.
Als hobby, 2e auto is me dat toch wel te gek
twdi schreef:ja dat is een aardig bedrag.
Ik ben ook geen ondernemer, dus als je zo'n auto prive wil ben je helemaal de klos....
De lol om hem als hobby 2e auto te kopen gaat er dan wel vanaf.
twdi schreef:Helaas, dan wil de overheid nog een hele berg rest-BPM (ruim 15000 euro) ontvangen waardoor hij op ruim 53000 uit kwam. Beetje jammer, want 32k (hoewel ex btw) klinkt dan toch wel wat anders..
Ron63 schreef:twdi schreef:Helaas, dan wil de overheid nog een hele berg rest-BPM (ruim 15000 euro) ontvangen waardoor hij op ruim 53000 uit kwam. Beetje jammer, want 32k (hoewel ex btw) klinkt dan toch wel wat anders..
Hoe komen ze dan aan 15000 rest BPM, volgens LR prijslijst is dat het BPM bedrag van een nieuwe Xtech op grijskenteken. Maarja al zou het de helft zijn dan is het nog een afgrijslijke bak geld![]()
Komt deze beter in de richting: http://www.autotrader.nl/auto/land-rove ... r-van-2010
Terug naar “Nieuw op het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten