Ja ben er weer.....
ok alles gelezen...ik laat t even bezinken en dan kijken wat t beste is/ik het beste vind
Saab 900 downpipe...ok ...
ik ga alles even bekijken bedankt voor de tips tot nu toe.
grtz
Origineel maken 200TDi
Re: Origineel maken 200TDi
in order of appearance
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Ik heb dezelfde motor en ben mijn 110 van rechts naar links gestuurd aan het maken, --> turbo zit dus in de weg.
Heeft er iemand een duidelijke foto van een 200tdi met links het stuur waarvan de turbo dus niet in de weg zit. Ik moet een ander manifold hebben, denk ik. Heb alleen een type nummer nodig. Kan ik zoiets bestellen. Op z'n kop kan het manifold niet ben ik al achter, door de bevestigings gaten. Verder zou de uitlaat dus ook anders moeten. Ook daar heb ik een voorbeeld van nodig. Iemand? dank dank!
Heeft er iemand een duidelijke foto van een 200tdi met links het stuur waarvan de turbo dus niet in de weg zit. Ik moet een ander manifold hebben, denk ik. Heb alleen een type nummer nodig. Kan ik zoiets bestellen. Op z'n kop kan het manifold niet ben ik al achter, door de bevestigings gaten. Verder zou de uitlaat dus ook anders moeten. Ook daar heb ik een voorbeeld van nodig. Iemand? dank dank!
ik heb hier een hoop aan gehad....
http://www.runde.nl/LaRo/200tdi/index.html
http://www.runde.nl/LaRo/200tdi/index.html
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Theon schreef:Ik heb dezelfde motor en ben mijn 110 van rechts naar links gestuurd aan het maken, --> turbo zit dus in de weg.
Spruitstuk:

Turbo:

G-J