Maar jij kunt best iemand extra aannemen voor al die ombouwen en bak-inkort klussen

Ik zou zowiezo iemand extra moeten hebben eigenlijk, maar mijn pand is te klein en dan lopen we elkaar in de weg.
Dus moet ik eigenlijk een groter pand..
Maar daar heb ik geen zin in, ik ben een piepklein bedrijfje en dat wil ik graag blijven. Het moet toch een beetje mijn hobby blijven.
Doordat iedereen maar wil groeien en uitbreiden moet iedereen altijd maar mee in de wedloop van als maar meer en meer.
Ik ben gestopt in het bedrijfsleven omdat ik genoeg had van zinloze vergaderingen, mega overheadkosten en weet ik wat voor bedrijfsmatig gezeur nog meer, en ben leuk met Land Rovertjes gaan spelen.
Photoshop dan eens een 133 met een beetje gefatsoeneerd plaatwerk rond het achterwiel

Ik vind het doorzagen en verlengen van een chassis een te grote ingreep alleen voor de grijs kenteken eisen, kabelboom, remleiding, brandstofleidingen, mogelijk uitlaat, aandrijfas, body er af. Staat niet in verhouding vind ik. Tenzij het een totaal restauratieproject is natuurlijk als toch alles al uit elkaar ligt, dan valt het wel mee.
Blijft inderdaad het probleem van het trekgewicht, al zijn daar als je met een buitenlandse auto begint wel wat mogelijkheden voor.