Edward schreef:Prima Floris, jij weet het net zoals Marc beter. Best, vertel jij me dan maar waar een 1997 130 aan moest voldoen in 1997 qua inrichtingseisen. Niet ingewikkeld toch?
Waarom zijn we dan al drie maanden aan het bakkeleien met de Rdw én de douane? Omdat al die mensen zowel als de eigenaar van die 130 idioten zijn? Ja vast......
Als je ergens niks van weet hou dan gewoon je mond..........
Een kennis van me was handelaar in 25 jaar 'oldtimers' en die heeft gewoon gewacht tot de markt herstelde cq gezocht naar gebieden waar de wagens wel een goede prijs opbrachten. Heeft wat tijd gekost maar hij heeft op weinig wagens toe hoeven leggen.
Dat de overheid sluiproutes voor ontduiking of oneigenlijk gebruik van een regeling (wat dat ook is) probeert dicht te timmeren is niks nieuws. Dat maakt haar niet onbetrouwbaarder dan anders.
Doet toch gewoon effe normaal Edward.
Dat geroeptoeter van je, met zinnetjes als het beter weten, je mond houden ten aanzien van iets waar je vermeend niets van af weet.
Lees wat ik schrijf, namelijk al die druktemaakerij, waaronder van jezelf, ten aanzien van een topic wat , mede getuige van andermans bijdrage in dit onderwerp, in het geheel niet zo'n vaart hoeft te nemen als dat wat qwa beeldvorming wordt geschetst.
Voor de laatste keer, je huiswerk doen en niet anders.
Weet ik veel hoe zo'n 130 in 97 diende ingericht te zijn.
Als ik het zou willen weten, dan ga ik daar achteraan, en echt niet eerder.
Ik zou bij god niet weten wie en zo ja waarover al 3 maanden met de rdw aan het bakkelijen is, getuige je summiere aanhaling ervan is dat denk ik ook de bedoeling.
Wees dan helder, en geef concreet de pijnpunten aan, zodat anderen er wat aan hebben, al dan niet in de nabije toekomst.
En die handelaar edward, prima. Er zijn ook andere ervaringen, zoals vele klanten van Paul die zwaar hun verlies namen.
Of dat vanuit noodzaak, paniek of ongeduld was, weten we niet.
Ga ik ook niet invullen, zoals jij dat wel doet met een uitspraak als dat er geen enkele noodzaak is om een auto te dumpen nadat ie niet meer belastingvrij is.
Wie ben jij om dat voor (vele) andere(n) te stellen??
Jij hebt jouw ervaringen en bedenkingen, gun dat een ander ook.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is