Edward schreef:Waarbij ik Ts dan wel adviseer om het NIET zo te doen als op jouw foto!![]()
![]()
Het lijkt tenminste of je gewoon stroken hout van deur tot kopschot hebt staan en ook de deksel hebben geen afgeschuind kant oid. Bij een flinke aanrijding vanachter krijg je dus een shitload aan hout die vol je ruggegraat ingedrukt wordt...........
Niks mis met een houten interieur in een auto, ik maak er ettelijke per jaar, maar dan wel met alle aandacht voor veiligheid.......
Ja, je hebt een puntje van aandacht.
De luiken liggen stuk voor stuk semi-los dus die "kreukelen" probleemloos.
Voor de langs-panelen moet ik nog iets bedenken teneinde een paar kreukel-punten te creëren.
Kleine winst is wel weer dat de langs-panelen klem staan tegen de seat-base, dat geeft in ieder geval enige ruggegraat-bescherming.
't Is overigens populieren multiplex, dus niet het gemeenste spul, het versplintert in ieder geval niet dood-eng.
Groeten MarcS
PS Semi-los liggende luiken kan ik overigens sterk aanbevelen: Op het moment dat er ook al een matras en nog zo wat in de auto ligt dan zijn vaste, scharnierende luiken een crime. Losse luiken kan je oplichten en opzij schuiven en zo kan je zelfs bij droevig weer rustig in je "kruipruimte" de voorraden inspecteren.