Bardenas Reales

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
Waterrover
Beheerder

Re: Bardenas Reales

Berichtdoor Waterrover » 19 Sep 2015, 18:40

Peu schreef:Camping Bardenas, is dat die camping een beetje ongezellig gelegen met een hele lange veelbelovende oprijlaan met groen erlangs?
Als dat zo is stonden er bij onze check alleen lawaaige Spaanse gezinnen en hutje op mutje...
Foto bij de Castildetierra heb ik net zo gemaakt :mrgreen:
Fijne vakantie Chris!

Dit was de camping waar we stonden: http://www.campingcard.nl/spanje/navarr ... /?l=region Nieuw sanitair, lag erg open, dus veel wind voor onze staanplaatsen. En... 10 meter naast de doorgaande weg. Net als je weer in slaap sukkelde, kwam er weer een truck langs denderen. Op 100 meter afstand een spoorlijn, niets van gemerkt eigenlijk. Zie foto.
Bijlagen
Camping Bardenas.jpg
Camping Bardenas met Tourleader van Zar Adventures met D3

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 19 Sep 2015, 18:58

Nog wat van Plana de La Negra
Bijlagen
Plana de La Negra 3B.jpg
Plana de La Negra 2B.jpg
Plana de La Negra 1B.jpg

krhilbil

Berichtdoor krhilbil » 14 Okt 2015, 22:29

camping bardenas is gewoon prima, plekken zijn niet zo groot maar wel lekker een zwembad.
let wel op dat je een zwemmutsje op moet hahah :)

en in de zomer is er een wind die triljoenen muggen meeneemt! ik dacht dat ik dood ging van bloedarmoede :mrgreen: :mrgreen: maar bleek dat een uurtje later de wind weer draaide en dan waren alle muggen weer weg.

volgens mij zijn er veel wegen in bardenas reales fietspad. maar ik ben er met de motor helemaal doorheen gereden, dus ook over de zogenaamde fietspaden. en dat zijn gewoon banen met autosporen en op de gehele weg helemaal niemand tegengekomen behalve bij het toeristische stuk waar je alle fotos van ziet met die punt.

als je er voor het "offroad" en "4x4" naartoe gaat dan kan je trouwens net zo goed in je fiat cinquecento want veel spectaculairder dan een stofwolk achter je auto wordt het niet.

het is echter wel een heel erg mooie plek!

Han de Ridder

Berichtdoor Han de Ridder » 16 Okt 2015, 20:42

Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.

Terug naar “Reizen”