Lightforce lampen, zijn deze echt zo goed...?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
marcenvon

Re: Lightforce lampen, zijn deze echt zo goed...?

Berichtdoor marcenvon » 18 Mei 2015, 08:09

Neem eens contact op met Martin de Keizer van Landreiziger. Die weet alles van lampjes.....

Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

marko001

Berichtdoor marko001 » 18 Mei 2015, 19:28

hoi,

heb op dit moment van hella de rallye 3003 compact op de auto zitten, waarvan in 1 ook regelmatig wat water in komt, heb nu de lightforce gekocht, deze gaan en er binnenkort op, het enige nadeel vind ik van de lightforce is dat je de aansluiting buiten de lamp moet maken, bij de hella lampen kan je ze gewoon in de behuizing aansluiten.

groetjes

marco

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 18 Mei 2015, 21:53

marko001 schreef:hoi,

heb op dit moment van hella de rallye 3003 compact op de auto zitten, waarvan in 1 ook regelmatig wat water in komt, heb nu de lightforce gekocht, deze gaan en er binnenkort op, het enige nadeel vind ik van de lightforce is dat je de aansluiting buiten de lamp moet maken, bij de hella lampen kan je ze gewoon in de behuizing aansluiten. groetjes marco

Kennelijk zijn er toch wat gebreken te melden, zowel bij Lightforce als Hella.....Er zijn natuurlijk nog andere merken op de markt. Ik heb wel eens gedacht aan de lampen van Warn: https://www.warn.com/truck/lights/W650F_Fog_Beams.shtml Hier heb ik nog niemand over gehoord? Ik hoop nog op wat meer reacties voor een completer beeld. Marco, graag wat foto's als de lampen erop zitten bij je auto...ben wel benieuwd naar de "look". ;)

Groet, Chris

marko001

Berichtdoor marko001 » 18 Mei 2015, 22:09

Hoi,

Moet eerst ff wat beter weer worden voordat we aan de slag gaan, maar ga je op de hoogte houden, had vroeger op mijn landcruiser lampen van ipf, wat ik mij daar nog van kan herinneren is dat deze toen weinig problemen hadden.

Groetjes

Marco

Terug naar “Kroeg”