Roger B. schreef:die foto die Marc S plaatste (bij die andere kan ik het nummer niet goed genoeg lezen) zou dat een ongemanipuleerde foto moeten zijn (afgezien van de laatste 6 posities)??
dat chassisnummer (BA vóór de laatste 6 posities) zou 1985-1987 moeten zijn en die is origineel niet gedot maar ingeslagen... (maar geen idee hoe de chassisnummers na 9A (2009) verder gegaan zijn......
maar BA (als in 1985-1987) is op zich met de rest van het chassisnummer weer vreemd want dat is van een 110" defender met puma 2,4 motor en 5 deurs carrosserie (wat dan ook weer niet klopt als het het chassisnummer van die van MarcS is.....
Goed geraden, het is mijn chassisnummer, en het is behalve het blurren niet verder gemanipuleerd. Wellicht klopt er van alles niet aan mij of mijn 110, maar het nummer staat zo sinds nieuw in het chassis, en op de kentekenpapieren. (Ik weet inmiddels dat bijv. ook de electrickery zich niet aan het schema dat bij mijn chassisnummer hoort houdt ...)
Als ik naar het "build-sheet" kijk dan heeft men onder mijn chassisnummer echt mijn auto gebouwd (behoudens de optie van een hele vloot van dubbelgangers).
Jammergenoeg heb ik geen plaatje (en ook geen mental image) meer van het chassisnummer in mijn oude 1999-er Td5, ik heb er nooit goed naar gekeken, en de keurmeesters ook niet -- de rechtersteun van de stuurstangbeschermplaat zat er deels voor !!
Groeten MarcS