zomerbanden
Re: zomerbanden
nou...zó slijten ze in ieder geval niet 
maar Edward, zo te zien liggen ze niet onder, maar OP je Landrover.
wat een vreemde manier om je banden te wisselen.

wat een vreemde manier om je banden te wisselen.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
-
Landmarcs
Roger schreef:.... een vreemde manier om je banden te wisselen.
't Is meer DE manier om van auto te wisselen (en desgewenst de banden te behouden).
Groeten MarcS
RobStewart schreef:... there are a number of choices, however some are better suited to the Disco 3 than others.
I must add that the details below are only based on 10 years of actually replacing tyres on Disco 3s due to premature wear and should not be taken as gospel fact due to hypothetical theory
Do NOT fit:
- Michellin Diamaris, the centres wear out.
- Continental ... Contact , the inner edges wear out .
- Pirelli Scorpion, the inner edges wear out, the outer edges wear out and the centres wear out.
- Goodyear Wrangler HP All Weather, the inner edges feather (gekupped).
Now I have seen good results with both Pirelli Scorpion Verde and Michelin Latitude Tour HP
Rob
Ik had deze origineel onder de Disco II (255-55-r18) Wat een draak van een band was dat, echt verschrikkelijk. Ging met elk spoor mee, zeer onrustig. Heb met banden spanning gespeeld maar niets hielp. Ook in het nat viel de grip erg tegen. Zelfs mijn huidige General Grabbers AT2 rijden beter op het asfalt. Het kan per (type) auto natuurlijk wel verschillen maar die zou ik zeker afraden.
Welke velgen maat heb je?
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
Ik heb er nu Good Years onder, 255/55R19, Ultra Grip...
Disco 3 uit 2008. 205.000 op de teller