Defender Tdci 2007 Lange sidebars voor 3-deurs 110?

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: Defender Tdci 2007 Lange sidebars voor 3-deurs 110?

Berichtdoor Landmarcs » 15 Mei 2015, 10:28

LetOp   Brrrrrshitparts hebben geen erg goede naam, dwz het is een "collage-merk" met goedkope onderdelen, onderdelen die het soms verbazingwekkend goed doen en soms (men leze "te vaak") verbazingwekkend ver van de oorspronkelijke toleranties gefabriekt zijn.
Of de website net zo wisselvallig is weet ik niet, helemaal duidelijk of deze "Sidebar" zonder hulpstukken gaat passen is het voor mij niet ... ik zie niet hoe de rudimentaire beugels achter gemonteerd worden en de "Sidebar" daar voldoende gesteund wordt.
Verder hebben "Sidebars" onhebbelijke gewoonte erg vlot te gaan roesten, wellicht blijft Brrrrrshitparts hier dan niet bij achter.
(Zet het ding, van welke herkomst dan ook dus goed in de conserveermiddelen, giet de buis vol - vóór het monteren kan je de anti-roest mooi in alle hoeken krijgen.)

Groeten MarcS

Heidi73

Re: Defender Tdci 2007 Lange sidebars voor 3-deurs 110?

Berichtdoor Heidi73 » 15 Mei 2015, 15:43

Thanks Marc. We gaan het meemaken hoe lang ze meegaan. In ieder geval pompen we ze voel met spul om bij voorbaat al roest bang te maken ;)
Qua bevestiging: ze passen keurig, zowel aan de voorzijde als aan de achterkant. Dat komt dus iig goed!

Terug naar “Techniek”