Tjonge jonge zeg, dat er nog mensen zijn die reageren op zo'n topic.
O - N - G - E - L - O - O - F - L - I - J - KMaar goed.
Edward schreef:Heb me er nog nooit druk om gemaakt...... Dus denk dat je het vooral zelf bent die zich druk maakt.......

Ik ook niet dus ..... Nee, ik heb slechts grote bewondering voor de kwaliteit van de media en .......... de bedenker van het Nederlandse kentekenregistratiesysteem, slechts dat wilde ik even uitdragen.
Edward schreef:Als ik me ooit druk ga maken om wat een ander vind van mijn voertuigen dan ga ik wel naar een psychiater.......
Dat was me al bekend want daar heb je jaren geleden al eens iets over geschreven, een soort profiel van jezelf zeg maar. Maar gelijk heb je want wat iemand van m'n
auto's en motoren of van
mij vindt zal me werkelijk een rotzorg zijn!
Maar naar zo'n zielenknijper gaan? Nee, denk het niet, die kunnen beter eerst zelf eens een paar jaar in therapie gaan!
tim schreef:Nou heb ik inmiddels 6 stuks cola tic achterover geslagen, maar ondanks het bijbehorende effect ervan kan ik in de verste verte niet bedenken wat nou een reden voor jou is geweest om zoiets alhier te poosten.., werkelijk
Ik leg het je uit: omdat dit een kroegverhaal bij uitstek is. Maar als slechts 6 cola's tic bij jou al het effect hebben dat je het allemaal niet meer begrijpt dan ........
O ja, kijk ook eens heel goed naar mijn avatar want dat
kan soms zeer verhelderend werken!. Treffender is mijn aard (karakter?) n.l. niet uit te beelden .........
Heel veel liefs uit het warme Portugal.
Rob