Als Defender rijder even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Roger B.

Re: Als Defender rijder even voorstellen

Berichtdoor Roger B. » 28 Mar 2015, 10:37

Peu schreef:Hoi RJ,
Welkom en inderdaad mooie intro en fraaie Def!
Over het roofrack icm met zonnedak kan ik zeggen dat deze gewoon open kan, in mijn geval (Frontrunner). Ik heb mijn glasplaat wel heel mooi verduistert ivm hitte in warme landen....brand vol op je pan!

dan heb je toch zeker je roofrack vol zooi liggen???????????? :lol:
gone

NcGroen

Berichtdoor NcGroen » 28 Mar 2015, 19:53

Welkom Robert Jan!

Mooie wagen heb je, de lak en de zwarte velgen geven een mooie kleurencombinatie. Heb zelf ook die Sawtooth velgen, ik vind het bijzonder mooie velgen :P
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.

Peu

Berichtdoor Peu » 29 Mar 2015, 12:59

Roger B. schreef:
Peu schreef:Hoi RJ,
Welkom en inderdaad mooie intro en fraaie Def!
Over het roofrack icm met zonnedak kan ik zeggen dat deze gewoon open kan, in mijn geval (Frontrunner). Ik heb mijn glasplaat wel heel mooi verduistert ivm hitte in warme landen....brand vol op je pan!

dan heb je toch zeker je roofrack vol zooi liggen???????????? :lol:
..euh, neu...Past allemaal in de auto. Rek is "voor de sier" :lol: :lol: :lol: :lol:
Failing to prepare is preparing to fail!

Zilverlinde

Berichtdoor Zilverlinde » 29 Mar 2015, 14:28

Mooie Defender zeg!

Waar heb je dat Mike Sanders vet laten doen? Ik overweeg dit ook met mijn 130. Is het erg duur?

Groeten Frank

RobertJ

Berichtdoor RobertJ » 29 Mar 2015, 14:48

Ik overweeg nu een origineel Land Rover roof rack, deze schijnt een uitsparing te hebben voor het dakraam. Qua kwaliteit weet ik niet hoe het zit, maar hij ziet er wel goed uit.
De lampen kan ik dan idd gewoon boven de voorruit hangen waardoor ik gene las heb van een blind vlak of van, inderdaad, uitstekende lampen.

NcGroen schreef:Welkom Robert Jan!

Mooie wagen heb je, de lak en de zwarte velgen geven een mooie kleurencombinatie. Heb zelf ook die Sawtooth velgen, ik vind het bijzonder mooie velgen :P

Bedankt! Het zijn zeker mooi velgen! ;)

Zilverlinde schreef:Mooie Defender zeg!

Waar heb je dat Mike Sanders vet laten doen? Ik overweeg dit ook met mijn 130. Is het erg duur?

Groeten Frank

Ik heb het laten doen bij Peter van der Pols in Bennebroek. (http://www.mike-sander.nl)
Aardige mensen, het koste 1000 euro Ex. wel stevig vond ik zelf maarja Dinitrol is ook ongeveer net zo duur. Ik bracht de auto op woensdag en kon hem (met een beetje spoed) donderdag eind van de middag ophalen. De auto heb ik zelf gewassen, omdat ik dit wilde, anders doen zij het. Er zit een klein laagje vetnevel over heel de auto wat met de hogedrukspuit op warm water en een lekker sopje er nog bijna niet af te krijgen is... :lol: maar met een semi-harde autowax en dit uit poetsen ging het prima, voordeel... heel de auto staat gelijk in de auto wax!
Alles is behandeld, schutbord, deuren, motorkap etc. ook de uitlaat is ingespoten hierop vloeit het vet automatisch weg als het heet wordt maar deze is wel beschermt. Hetzelfde geld voor de assen. Geen een behandeling vind ik eigenlijk iets maar hier heb ik een goed gevoel bij en daar draait het om ;)

Als je nog vragen hebt laat het maar weten.

Groeten Robert Jan

Jisse

Berichtdoor Jisse » 30 Mar 2015, 23:40

Land Rover G4 rack past:
image.jpg
Land Rover 90 1986 Oranje
Truck Cab / Station Wagon / Soft Top / Bikini Top
Polynorm Trailer 1955 1/4 Ton

Martijn en Caroline

Berichtdoor Martijn en Caroline » 31 Mar 2015, 09:32

welkom Robert Jan, en da's een hele mooie LaRo!
En voor de weet, met enige regelmaat wordt er door Gerard List en harde kern een 'Riddertreffen' georganiseerd >> http://www.riddertreffen.nl
wellicht leuk om ander Rotterdammers en omstreken te ontmoeten :)

grt Martijn Bertram
redactie LRCH magazine

RobertJ

Berichtdoor RobertJ » 03 Apr 2015, 23:41

Jisse schreef:Land Rover G4 rack past:
image.jpg

Bedankt voor het plaatje, die zocht ik!!

Martijn en Caroline schreef:welkom Robert Jan, en da's een hele mooie LaRo!
En voor de weet, met enige regelmaat wordt er door Gerard List en harde kern een 'Riddertreffen' georganiseerd >> http://www.riddertreffen.nl
wellicht leuk om ander Rotterdammers en omstreken te ontmoeten :)

grt Martijn Bertram
redactie LRCH magazine

Bedankt Martijn!
Dat is zeker leuk! Ik heb de blauwe 110 op je profiel foto wel eens zien rijden hier in de buurt geloof ik! Leuk om te weten dat hier meer mensen uit Rotterdam en omstreken op het Forum zitten!!

Terug naar “Nieuw op het forum”