bovendien help je de "ik wil alleen topics over "mijn" landrovertype openen" mensen daar niet mee
model? bouwjaar? motortype? diff beugel plaatsen?
-
Roger B.
Re: model? bouwjaar? motortype? diff beugel plaatsen?
ik stel een vraag, maar ik heb een freelander 1,8 een defender 300tdi en een l332 tdv8 in mijn onderschrift omdat ik die toevallig bezit.... over welke van de drie (of een ander omdat ik over de auto van een maat een vraag stel) gaat mijn vraag?
bovendien help je de "ik wil alleen topics over "mijn" landrovertype openen" mensen daar niet mee

gone
Re: model? bouwjaar? motortype? diff beugel plaatsen?
tja... kunt er ook een" älleen voor leden"forum van maken....
maar is snap het probleem niet zo.... besides... neem ik/een ieder hier een NOOB met 1 post op z'n conto serieus? en ook nog eens na een aantal replies, en taal noch teken van TS
dussszzz..... of ga ik nu weer kort door de bocht

maar is snap het probleem niet zo.... besides... neem ik/een ieder hier een NOOB met 1 post op z'n conto serieus? en ook nog eens na een aantal replies, en taal noch teken van TS
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...