Defender '15 2.2TD, Nu al roest op gloednieuwe Defender
-
Roger B.
Re: Defender '15 2.2TD, Nu al roest op gloednieuwe Defender
heb bij mijn enige nieuw aangeschafte auto alleen al op de grijs kenteken ombouw twee maanden gewacht.... 10 feb stond ie bij de dealer, 20 april werd ie afgeleverd
gone
Ik zou terug gaan naar de dealer en proberen een gratis dinitrol behandeling te krijgen of in ieder geval een zo groot mogelijke tegemoetkoming in de kosten van een behandeling. Zoveel roest is toch niet normaal , het is geen Fiat Panda , als ze zoiets afleveren dan wordt het hoog tijd dat ze ermee stoppen !!!
-
Roger B.
tja.... en daar zijn ze dan zelf eigenlijk nog nieteens achter, want ze stoppen omdat ze het ding niet door de wetgeving heen krijgen...... dat ze iets durven af leveren dat aan de standaard van medio tachtiger jaren is blijven hangen, maar wel net zo veel kost als een disco wordt onder het mom van charme en karakter blijkbaar goed bevonden 
gone
Roger B. schreef:tja.... en daar zijn ze dan zelf eigenlijk nog nieteens achter, want ze stoppen omdat ze het ding niet door de wetgeving heen krijgen...... dat ze iets durven af leveren dat aan de standaard van medio tachtiger jaren is blijven hangen, maar wel net zo veel kost als een disco wordt onder het mom van charme en karakter blijkbaar goed bevonden
Nou, zoals deze eruit ziet is wel heeeeeel erg beneden peil! Toevallig net een interieur met laden etc in een nieuwe 110 gestopt en die ziet er heel anders uit kan ik zeggen!
Ik zou ook zeker terug gaan naar degene die deze zo heeft durven afleveren! Want dit is zelfs voor een wrak als een Defender ver beneden peil!
Laatst gewijzigd door Edward op 06 Feb 2015, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Dacia Defender 
Ik vind het gewoon grof. Mijn 2000 defender had nergens roest. Goed, het ding stond toen op de rai, het portret staat in een folder die ik nog heb liggen.
De onderkant is nu nog immer vrijwel roestvrij. Deuren inwendig netjes bijgehouden. Elk jaar voor de winter alles wat roesten kan een beschermlaag van eigen makelij.
De onderkant is nu nog immer vrijwel roestvrij. Deuren inwendig netjes bijgehouden. Elk jaar voor de winter alles wat roesten kan een beschermlaag van eigen makelij.