en bij mij is het ook noodzaak.... waar laat ik dat ding, hartje A'dam?? en brandstofverbruik..... rij nu 1 op 8 ipv 1 op 9....
Luifel aan roofrack, welke kant?
Re: Luifel aan roofrack, welke kant?
tja, ik heb er ook eentje 24/7 erop..... 4x lichtjes erop, daktent, antenne, High-jack, werklampen achter....
en bij mij is het ook noodzaak.... waar laat ik dat ding, hartje A'dam?? en brandstofverbruik..... rij nu 1 op 8 ipv 1 op 9....
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Zal wel aan de 130 liggen, maar ik heb nooit meetbaar een verschil kunnen meten tussen wel en geen roofrack........
Qua windruis; de snorkel veroorzaakt een ruis en het roofrack komt daar niet overheen...........
En hoewel ik ook graag zooi op de aanhanger laad komt het voor dat ik die niet bij heb en dan is een roofrack een welkom stuk gereedschap. Ik mis hem nog steeds en hoop hem snel weer te monteren........
Qua windruis; de snorkel veroorzaakt een ruis en het roofrack komt daar niet overheen...........
En hoewel ik ook graag zooi op de aanhanger laad komt het voor dat ik die niet bij heb en dan is een roofrack een welkom stuk gereedschap. Ik mis hem nog steeds en hoop hem snel weer te monteren........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef: Ik mis hem nog steeds en hoop hem snel weer te monteren........
Dan moet je hem erop monteren
Ook ik merk weinig in het brandstof verbruik en extra lawaai merk ik ook weinig van.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
nee, dat ding maakt zonder roofrack ook al herrie zat
.... heb een keer disco met roofrack gereden, en die maakte bij 120 duidelijk meer herrie dan mijn identieke disco zonder
gone
Roger B. schreef:nee, dat ding maakt zonder roofrack ook al herrie zat![]()
![]()
.... heb een keer disco met roofrack gereden, en die maakte bij 120 duidelijk meer herrie dan mijn identieke disco zonder
Ja duh!! Ray z'n Disco maakt zonder roofrack ook ongeveer 100x meer herrie dan onze Disco.
Edward van Vugt
-
Roger B.
die heeft toch ook geen roofrack... nee een 200tdi op 265/75R16 AT's in beide gevallen.... een zonder roofrack (de mijne) en een met een roofrack (die van een klant)
gone
Maakt mij allemaal niet uit. Het is praktisch en staat best stoer, of het meer geluid maakt en eventueel meer brandstof verbruikt zal mij jeuken. Wij rijden met de Def het hele jaar, incl woonwerk dat mijn vriendin doet, met roofrack met daarop een Columus
Als je hem ziet knipperen hé? Zit dus meestal een knappe vrouw op de commandopost
Mooi hoor Jan
Als je hem ziet knipperen hé? Zit dus meestal een knappe vrouw op de commandopost
Mooi hoor Jan
Failing to prepare is preparing to fail!