Kan het na 1 middag lier zijn dat hij weer slecht contact maakt??
Groeten
Warn 8274 aansluiten
- GJ Disco 300 Tdi
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 24 Jun 2013, 20:26
Re: Warn 8274 aansluiten
Is de kabel netjes opgerold?
loopt die nergens vast oid?
Misschien heeft de lier storing door vocht inderdaad, mischien eens uit elkaar halen en goed laten drogen een paar dagen.
Bij in elkaar zetten goed aansluiten en misschien wat af dicht middelen gebruiken?
weet niet of vloeibare pakking helpt om het huis dicht te krijgen bij randen van kapjes etc.
Is de as goed afgesloten met gezonde keerringen etc? en schoon? (waar ook de kabel rol op zit)
Blijft er in de bumper/lier montage geen vocht staan? of loopt water via bumper je lier in?
Mijn 9500HS hangt bij weer en wind buiten in de bumper, bij de vorige eigenaar ook. werkt altijd.
Alleen reinigen en wat electrospray er over houd m goed.
verder heb ik er ook geen verstand van
loopt die nergens vast oid?
Misschien heeft de lier storing door vocht inderdaad, mischien eens uit elkaar halen en goed laten drogen een paar dagen.
Bij in elkaar zetten goed aansluiten en misschien wat af dicht middelen gebruiken?
weet niet of vloeibare pakking helpt om het huis dicht te krijgen bij randen van kapjes etc.
Is de as goed afgesloten met gezonde keerringen etc? en schoon? (waar ook de kabel rol op zit)
Blijft er in de bumper/lier montage geen vocht staan? of loopt water via bumper je lier in?
Mijn 9500HS hangt bij weer en wind buiten in de bumper, bij de vorige eigenaar ook. werkt altijd.
Alleen reinigen en wat electrospray er over houd m goed.
verder heb ik er ook geen verstand van
Disco 1994 300TDI
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Warn 8274 aansluiten
keerringen?? we hebben het over een WARN lier he
tja, ik blijf er bij, de oorzaak zit in het slechte contact tgv oxidatie tussen de koolborstelbrug en het huis van de startmotor, daar moet de hele motor zijn massa vandaan krijgen..........
als je er niet uit komt......... je mag hem langs brengen
tja, ik blijf er bij, de oorzaak zit in het slechte contact tgv oxidatie tussen de koolborstelbrug en het huis van de startmotor, daar moet de hele motor zijn massa vandaan krijgen..........
als je er niet uit komt......... je mag hem langs brengen
gone
Re: Warn 8274 aansluiten
Tja, of accu leeg?slechte massa.... ( ik heb daarom 5 extra Massa kabels gelegd)
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Warn 8274 aansluiten
als je de lier aan het chassis hangt met zijn massa en de accu ook en beide meteen fatsoenlijke kabel is het echt volledig overbodig om er nog 4 extra bij te hangen
maar massa is geheid het probleem, en gezien ie er niet echt iets aan gedaan heeft behalve wat hamertje tik werk zal het wel weer terug zijn waar het zat.....koolborstelbrug massacontact op huis motor
maar massa is geheid het probleem, en gezien ie er niet echt iets aan gedaan heeft behalve wat hamertje tik werk zal het wel weer terug zijn waar het zat.....koolborstelbrug massacontact op huis motor
gone
Re: Warn 8274 aansluiten
Ik ben vandaag even weer bezig geweest met dat kapje lostikken, maar het zit muurvast! Als het niet lukt zou ik graag een keer langskomen roger! Ik wil het probleem nl graag goed aanpakken nu, niet dat de lier de volgende keer weer niks doet.
Groeten
Groeten
Re: Warn 8274 aansluiten
zoals je lier op zijn drum zit hoort ook niet echt
voordat je de lier gaat gebruiken zou ik na het goed aansluiten en werkend maken je kabel ook even stretchen, dit wil ik nog wel met je doen maar woon niet in de buurt van Roger.
Als de rest wel goed werkt is een nieuwe motor dan niet iets? Blijven kl*ten is ook niet echt handig toch al kan ik niet on je portefeuille kijken....
Als de rest wel goed werkt is een nieuwe motor dan niet iets? Blijven kl*ten is ook niet echt handig toch al kan ik niet on je portefeuille kijken....
Defender 90 300TDI, Land Rover is een gevoel.....
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Warn 8274 aansluiten
vast wel te doen hier als ie weer werkt
en een nieuwe motor (dezelfde) krijgt dat probleem vanzelf ook weer, is nu eenmaal een k#tconstructie dat ie zijn massa van zo'n dun randje metaalcontact moet krijgen..... die massabout aan de koolborstelbrug-massa vastmaken was te lastig neem ik aan
gone
Re: Warn 8274 aansluiten
Baswess99 schreef:Ik heb m gister getest, verliep prima! Alleen toen ik de lier bijna weer opgerolt had ging het ineens minder vlot en nu hoor je alleen nog maar het relais klikken.. Iemand enig idee?
Groeten Bas
kan uiteraard ook zo zijn dat je de kabel op 1 punt hebt, en niet verdeeld over de lier-rol.... maw: de klos is "vol"
zoals ik op je foto een beetje kan zien..... en Arjan ook al opmerkte....
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Re: Warn 8274 aansluiten
Crises..
Waarom moet ik nu ineens aan ( het kapsel van ) Cindy lauper denken..
Waarom moet ik nu ineens aan ( het kapsel van ) Cindy lauper denken..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten