Ook even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Roger B.

Re: Ook even voorstellen

Berichtdoor Roger B. » 21 Dec 2014, 16:31

nie in één keer.... in 2000 val limburg naar gelderland, in 2006 30km de grens over
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 21 Dec 2014, 17:24

Hoewel ik in Groningen woon is dat zeker niet definitief. En hoewel ik in Groningen woon zal ik altijd Brabander blijven met hart en ziel!

En nee, ik heb het niet nodig om andere provincies af te zeiken qua iq of wat dan ook. Eenieder hoort trots te zijn op z'n afkomst en de verbindende factor moet zijn dat we allen Nederlander zijn...... :roll: :roll:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 21 Dec 2014, 17:30

Edward schreef: .........dat we allen Nederlander zijn.....

jullie wel :roll: :lol: :lol: :lol:
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 21 Dec 2014, 17:39

Edward schreef:Hoewel ik in Groningen woon is dat zeker niet definitief. En hoewel ik in Groningen woon zal ik altijd Brabander blijven met hart en ziel!

En nee, ik heb het niet nodig om andere provincies af te zeiken qua iq of wat dan ook. Eenieder hoort trots te zijn op z'n afkomst en de verbindende factor moet zijn dat we allen Nederlander zijn...... :roll: :roll:

En als we het nog wat ruimdenkender zijn, en de Belgen vergeven dat ze in 1830 revolteerden, en de Luxemburgers vergeven dat ze in 1890 geen Aartshertogin (of regentes) op de troon wilden (het moest toen nog een man zijn) .... en dus de Nederlanden van 1813-1815 als basis nemen, dan is de verbindende factor nog een stuk plezanter.

Groeten MarcS

PS Wij, de Nederlanden in brede zin, willen ook het gebied van Rijnland tot Oost Friesland nog wel annexeren, net als België de OstKantons onder zijn hoede nam. Da's dan wel jammer voor die witte-platen vluchtelingen, die krijgen dan weer gele terug.

sleen42

Berichtdoor sleen42 » 21 Dec 2014, 20:14

PS Wij, de Nederlanden in brede zin, willen ook het gebied van Rijnland tot Oost Friesland nog wel annexeren, net als België de OstKantons onder zijn hoede nam. Da's dan wel jammer voor die witte-platen vluchtelingen, die krijgen dan weer gele terug.
[/quote]

NEE,dankje :mrgreen:
Het bevalt veel te goed hier zonder die Linksrijders ;)

Jeroen
Discovery Td5 werk auto:-)

Terug naar “Nieuw op het forum”