Ook even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
freelander50

Re: Ook even voorstellen

Berichtdoor freelander50 » 19 Dec 2014, 00:20

freelander50 schreef:Zo daar is ie dan, alweer een nieuwe!
Ben Paul van Luijtelaar en sinds kort eigenaar van een Freelander 2 uit 2007 in de kleur
Milennium Red met een kilometerstand van 90.000 en afkomstig van de eerste
eigenaar. Mooie auto en gaaf onderhouden met een zwart interieur in leder.
Momenteel staande op winterbanden op antraciet grijze velgen.
Wat de eigenaar betrefd, ik ben 64 jaar oud, gehuwd en heb 2 kinderen,
mijn vrouw komt uit Tsjechie alwaar ik nu ook dit bericht aan het schrijven ben.
Hoop op dit forum een leuke tijd te beleven en kan uit ervaring redelijk wat
info over Tsjechie doorgeven aan ge-intresseerden, dus vraag maar raak!
Mijn hobby's zijn o.a treinen in Ho en dan tevens de restauratie en reparatie
ervan,reizen en vooral in en rond Tsjechie en Oostenrijk, reparatie/restauratie
van uurwerken en ga zo maar door, eigenlijk teveel om op te noemen.
Nou tot zover laat ik het hierbij, wil men iets meer weten , schroom niet en vraag.
Wil nog even vermelden dat ik een H.S.E heb in diesel met 6 versnellingen!!

Zo en nu even een aanvullig op wat ik jullie voorheen vermeld heb;
Mijn auto heb ik op internet zien staan toen ik in Tsjechie verbleef, zo'n 4 tot 5 weken geleden.
De auto stond bij Geba auto in Tynaarlo, bij Mattijn Gelissen. Heb Mattijn gemaild vanuit Praag
voor meer info en dit kwam dan ook per kerende post.
Ja , ik kon het denken bij het zien van de foto's was de oude verkocht en verknocht aan deze Freelander.
Mattijn gemaild met de vraag of het mogelijk was om de auto onder voorbehoud achter de hand te houden
tot ik terug zou zijn in Nl en dit was dus geen punt,gaf trouwens meteen een goede vertrouwensband.
Heb onder voorbehoud per mail deze auto gekocht en mijn Hyundai Matrix 1,8 ingeruild en een goede
deal kunnen maken.
Bij terugkomst in NL direkt naar de achterhoek gereden en de boel afgewerkt, betaald en meegenomen.
Nog nooit zo'n plaat van een auto gehad, goede garantie,nette aflevering incl. volle tank diesel, goede uitleg
en de nodige mokken koffie op de koop toe. Wat een mooi bedrijf en fijn en vriendelijk personeel en geen
geheimhouding of gedoens, overal direkte antwoorden ook wat de info van de vorige eigenaar betrof.
Auto was altijd bij dit bedrijf in onderhoud geweest vanaf nieuwkoop dus alles bekend.
Ben inmiddels alweer in Tsjechie maar nu met deze auto en ik moet zeggen het rijdt super en verrekte hard
heb er al 195 mee gereden en lag als een blok op de weg en binnenin volledig geruisloos, wat heerlijk.
Heerlijke uitrusting en zeer goed comfort maarja zal die HSE ook wel debet aan zijn het ontbreekt werkelijk
aan niets, alleen nog de navi opwaarderen en dan heb ik geen wensen meer.
Tot een volgende keer, zij gegroet vrienden!!
Paul

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 19 Dec 2014, 00:32

nu is vanuit limburg alles voorbij nijmegen een pot nat misschien..... maar Tynaarlo en achterhoek....daar zit een kilometer of 100-150 tussen.... achterhoek is doetinchem en omstreken :roll: :lol:
gone

freelander50

Berichtdoor freelander50 » 19 Dec 2014, 21:31

Hoy Tim,
Die glazen Bol staat toch niet toevallig op dat onderlijf van jou?

freelander50

Berichtdoor freelander50 » 20 Dec 2014, 22:24

Roger B. schreef:nu is vanuit limburg alles voorbij nijmegen een pot nat misschien..... maar Tynaarlo en achterhoek....daar zit een kilometer of 100-150 tussen.... achterhoek is doetinchem en omstreken :roll: :lol:

Ja, ja maar ik kom uit de Vorderecke en Tynaarlo ligt dicht bij Groningen, afstand 25km
je bent me een schatje.
Had je gedacht dat die Limburgers allemaal dom zijn als die Hollanders, pech gehad!!

Edward

Berichtdoor Edward » 20 Dec 2014, 22:27

freelander50 schreef:
Roger B. schreef:nu is vanuit limburg alles voorbij nijmegen een pot nat misschien..... maar Tynaarlo en achterhoek....daar zit een kilometer of 100-150 tussen.... achterhoek is doetinchem en omstreken :roll: :lol:

Ja, ja maar ik kom uit de Vorderecke en Tynaarlo ligt dicht bij Groningen, afstand 25km
je bent me een schatje.
Had je gedacht dat die Limburgers allemaal dom zijn als die Hollanders, pech gehad!!

Als je dan zo slim bent, hoe kom je er dan bij dat de Geba in de Achterhoek zit?

Denk dat Mattijn je dat niet in dank afneemt. :roll: :roll:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

freelander50

Berichtdoor freelander50 » 20 Dec 2014, 22:41

Edward schreef:
freelander50 schreef:

je bent me een schatje.

Als je dan zo slim bent, hoe kom je er dan bij dat de Geba in de Achterhoek zit?

Zal ik je vlug uitleggen; hier in het zuiden is het gezegde, alles wat boven Brabant ligt aan de linker kant zijn Hollanders
en aan de rechterkant (vergeef me) Tukkers of achterhoekers. Klopt niet weet ik ook wel.
En waar Mattijn van af komt weet ik niet.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 20 Dec 2014, 22:44

freelander50 schreef:

je bent me een schatje.

even ter info....ben een BELG ja (Ben Eerst Limburger Geweest) unne Sjeng um precies te zien.
dus praat me niet van denken dat limburgers dom zijn en zo :roll: :mrgreen:

en waar Mattijn vanaf komt...... heb daar wel idee over maar ga ik niet hardop uitspreken :lol:
gone

freelander50

Berichtdoor freelander50 » 20 Dec 2014, 22:47

Roger B. schreef:
freelander50 schreef:

je bent me een schatje.

even ter info....ben een BELG ja (Ben Eerst Limburger Geweest) unne Sjeng um precies te zien.
dus praat me niet van denken dat limburgers dom zijn en zo :roll: :mrgreen:

Go, hoe is 't mogelijk unne Bels die kan denken, nog nooit meegemaakt

en waar Mattijn vanaf komt...... heb daar wel idee over maar ga ik niet hardop uitspreken :lol:

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 20 Dec 2014, 22:54

freelander50 schreef:
Edward schreef:
freelander50 schreef:
    "Roger B. schreef:
    nu is vanuit limburg alles voorbij nijmegen een pot nat misschien..... maar Tynaarlo en achterhoek....daar zit een kilometer of 100-150 tussen.... achterhoek is doetinchem en omstreken :roll: :lol:

je bent me een schatje.

Zal ik je vlug uitleggen; hier in het zuiden is het gezegde, alles wat boven Brabant ligt aan de linker kant zijn Hollanders
en aan de rechterkant (vergeef me) Tukkers of achterhoekers. Klopt niet weet ik ook wel.
En waar Mattijn van af komt weet ik niet.

Tja, het wordt steeds erger ... nu zijn de Utrechters ook al geschoffeerd, dat zijn echt geen "Ollanders" en ook geen Achterhoekers of Tukkers.
Houdt het in de toekomst maar op "far up north", zoals wij van boven de rivieren het over "deep down south" hebben.

Groeten MarcS

freelander50

Berichtdoor freelander50 » 20 Dec 2014, 23:01

Hoy Marc,
Bedankt, alweer wat geleerd en dan niet van een overgelopen Belg
:!:

Terug naar “Nieuw op het forum”