Crises, wat een reactie's!
Waarvoor dank uiteraard.
Toch wel opgekeken van het aantal waarschuwingen bij gebruik van muds op asfalt, waarop ik inderdaad voornamelijk rij, dat anderhalve zandpad wat ik per jaar zie is te verwaarlozen.
Eerlijk gezegd zit ik niet echt te wachten op gevaarlijke situaties bij nat weer..
een paar losse opmerkingen:
@hassan, wat is dat sipen precies?
zonder dollen, een slijpschijf heb ik vaker in m'n handen dan bestek, letterlijk
@roger, jouw opmerking in jouw eenalaatse alinea ; ik ga toch eens bellen met mijn ex vriendin, of ze niet een keertje op een regenachtige dag met haar moeder een dagje op stap wil met mijn 110 met mudjes..
@ Ed, gewoon effe zuiver: herken je de beschreven situaties met nat weer?
@ nog een keer Ed, waarom doe je dat nou, die dingen aanbieden, nou ga ik weer twijfelen
Ik hou het toch serieus in m'n achterhoofd, jouw setje.moeten even kijken of we iets kunnen combineren met de poertjes tzt.
ooh ja, dit zijn ze:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/jeep-onderdelen/m879104717-bf-goodrich-265x75x16-mud.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
ik weet niet of de link werkt, voor diegene die de moeite even willen nemen:
op MP, bf goodrich intikken, en dan op de eerste pagina het setje met een vraagprijs van 320 euro voor 4 stuks met een geclaimde 12 mm profieldiepte.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is