Foto's Kerstrit 2014

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Erik Peters

Re: Foto's Kerstrit 2014

Berichtdoor Erik Peters » 15 Dec 2014, 07:54

VeeTee schreef:
Erik Peters schreef:En om nou de groep op te splitsen en de andere helft bij Olst te laten oversteken, dan moet je weer 2 routes uitzetten.

Dat is precies wat ik wél gedaan heb... Ik zag die hele rij wachtenden, dat gaat ff duren, dus gekeerd en 5 km verderop bij Olst een pont voor ons alleen! 8-)

Bedenk me net dat de pont bij Olst ook nog iets groter is ook (en er dus meer auto's tegelijk op kunnen). Wijhe - Olst is maar een 'klein' stukje, maar aan de overkant over de dijk van Welsum naar Veessen is het veel langer (wel mooi) rijden. De IJssel maakt een grote bocht om Fortmont heen.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 15 Dec 2014, 09:09

als jullie zulke mooie routes weten.... schroom niet om die bij de allroadcommissie bekend te maken.... de mensen daar kennen ook niet elk hoekje van nl en elk weggetje...
gone

atilgen

Berichtdoor atilgen » 15 Dec 2014, 09:11

Het was weer een leuke rit.
En het wachten op de pont was voor ons niet zo'n probleem, lekker kletsen en de benen strekken.
Alle vrijwilligers bedankt...

Hier wat foto's https://plus.google.com/u/0/photos/1026 ... 9077921777
Defender 130 TD5
88 Series III diesel

marcel vonk

Berichtdoor marcel vonk » 15 Dec 2014, 12:52

Erg leuke dag gehad, gedoe om pontje snap ik niet goed en nog minder de opmerkingen "ik ken de omgeving niet dus hoe kon ik weten van het pontje in Olst"

Wij waren binnen drie minuten (nadat ik een aantal andere had gewezen op deze optie) al op weg vanuit de rij naar het pontje in Olst, en néé ik ken niet de omgeving maar heb wel hyper moderne navigatie dingen in mijn auto, dus na het open vouwen van de landkaart zagen we het teken van een pontje bij Wijhe en hé nog eens het zelfde tekentje bij Olst, er dicht bij wij dus maar daar heen, gelijk aan de beurt.........................

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 15 Dec 2014, 13:49

RobStewart schreef:... very jealous young Padwan ;)

Rob

Het was jammer dat je er deze keer niet bij kon zijn.

marcel vonk schreef:ik ken niet de omgeving maar heb wel hyper moderne navigatie dingen in mijn auto, dus na het open vouwen van de landkaart zagen we het teken van een pontje bij Wijhe en hé nog eens het zelfde tekentje bij Olst, er dicht bij wij dus maar daar heen, gelijk aan de beurt.........................

Tja, ik heb dan geen hypermodern navigatie systeem. ;) Ik gebruik mijn telefoon tegenwoordig voor navigatie. En zelf omrijden kan het soms wel lastig maken om het roadbook weer op het juiste punt op te pakken.

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 15 Dec 2014, 14:17

"hyper moderne navigatie dingen in mijn auto, dus na het open vouwen van de landkaart"

Marcel bedoeld toch zijn landkaart? Back to Basic.

Of lees ik het verkeerd :)

Groet Ron (die op dit soort uitjes geen haast heeft)
110-Td5 X-tech 2006

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 15 Dec 2014, 16:32

Thomas Td5 schreef:
RobStewart schreef:... very jealous young Padwan ;)

Rob

Het was jammer dat je er deze keer niet bij kon zijn.

Das een keuze...effe uit cornwal oversteken en je kunt er bij zijn.... :lol: :lol: :lol:

marcel vonk schreef:ik ken niet de omgeving maar heb wel hyper moderne navigatie dingen in mijn auto, dus na het open vouwen van de landkaart zagen we het teken van een pontje bij Wijhe en hé nog eens het zelfde tekentje bij Olst, er dicht bij wij dus maar daar heen, gelijk aan de beurt.........................

Tja, ik heb dan geen hypermodern navigatie systeem. ;) Ik gebruik mijn telefoon tegenwoordig voor navigatie. En zelf omrijden kan het soms wel lastig maken om het roadbook weer op het juiste punt op te pakken.

wat is er moeilijk aan het roadbook weer oppikken ? je rijdt om naar de andere kant van het water.....daar waar je het pont af zou komen pik je de route weer op....nie anders als dat je wel van het pont gekomen was :?
gone

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 15 Dec 2014, 17:56

Roger B. schreef:wat is er moeilijk aan het roadbook weer oppikken ? je rijdt om naar de andere kant van het water.....daar waar je het pont af zou komen pik je de route weer op....nie anders als dat je wel van het pont gekomen was :?

Precies - en om het nog makkelijker te maken, staat er om de zoveel plaatjes de straatnaam onder het plaatje. Invoeren in je hypermoderne navigatiesysteem en je pikt de route zo weer op.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 15 Dec 2014, 21:08

Ik zie bijna uitsluitend foto's van LR's op verharde wegen ?

tim

Berichtdoor tim » 15 Dec 2014, 21:35

Je kunt natuurlijk ook die schattige pondjes links laten liggen, je paddenstoel tijdelijk verwijderen, 3 meter 80 mm rond pvc erop frotten (wel even goede lijmverbindingen maken met hard pvc lijm)en bovenaan aan de overkant aangekomen te zijn je paddenstoel weer terugmonteren. :roll:
Maar zoals Ron volkomen terecht aangeeft, die eene dag in het jaar moet je helemaal geen haast willen hebben toch :!: ;)
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Terug naar “Evenementen”